פרטי התלונה

תלונות אייס קנה ובנה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אייס קנה ובנהשעות פתיחה אייס קנה ובנה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות בסניף+ מרכזי נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
פוריה, טבריה כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בתאריך 28.9 ביצעתי הזמנה טלפונית של ארון ושולחן עבודה ברשת "ACE" דרך סניף פוריה (הזמנה ע"ש אופיר קאופמן). ביקשנו לבצע הובלה לביתנו, אך לצערי הרב לא עודכנתי על כך שהתשלום למוביל הוא בנפרד, וחשבתי שאני משלמת על הכל בכרטיס האשראי (את החשבונית ראיתי רק כאשר הגיעה עם המוביל). מה שקרה הוא, שכאשר המוביל הגיע לא היה ברשותי כסף מזומן לשלם לו והיינו נבוכים מאוד. בעלי נאלץ לנסוע עם המובילים לבנקט הקרוב ולהוציא כסף.
בכך לא בא הקץ לטרטורים ולאי הנעימות.
כאשר פתחנו את הקרטונים של הארון, התברר שבהוראות ההרכבה חסרים שני העמודים האחרונים, והדבר תקע אותנו ללא אפשרות להרכיב שום דבר מלבד חצי מהשלד הבסיסי, וגם זה בקושי.
פניתי אל הסניף ועמדתי איתם בקשר טלפוני צמוד, ורק כעבור 3 ימים התקבלו הוראות ההרכבה במייל שלי.
לא ברור לי מדוע אני, כלקוחה ששילמה כסף מלא עבור המוצרים שנרכשו, אמורה לרדוף אחרי דבר בסיסי כמו הוראות הרכבה.
כ"כ הרבה פעמים התקשרתי ודיברתי עם כ"כ הרבה נציגות מהסניף, כ"כ הרבה פעמים אמרו שיחזרו אלי (חזרו אולי פעמיים- שלוש), כ"כ הרבה כסף בזבזתי על השיחות וכ"כ הרבה עוגמת נפש היתה לי על הבלאגן שהיה אצלי בבית בגלל זה. רק כשכמעט בכיתי לחלק מהנציגות בטלפון, היה נראה שמשהו מתחיל לזוז...
לאחר המקרה פניתי במייל לשירות הלקוחות המרכזי ולא נעניתי. כעבור כשבועיים שלחתי פניה נוספת ואז חזרה אלי נציגה שלצערי אינני יודעת מה שמה וטענה שהמייל ששלחתי לא התקבל ושאתאר שוב את פרטי המקרה. לגבי טענתי הראשונה השיבה במילים האלו: "אדם נורמלי שואל על כמה הוא מחוייב בכרטיס האשראי". אני סבורה שמשפט כזה מהווה זלזול בלקוח, מה גם שמהֶלך השיחה עם הנציגה בעת ההזמנה, לא הבנתי ולא צויין בפני שהתשלום הוא נפרד. לגבי טענתי השניה בנוגע להוראות ההרכבה- היא אמרה שתיצור קשר עם הסניף ותחזור אלי. עד היום, כחודש אחרי אותה שיחה, לא קיבלתי אף פניה ואף התנצלות.
אני מאוד מאוכזבת מההתנהלות ומצפה לתגובה הולמת.
עלבון, בזבוז זמן וכסף סוג הנזק :

אייס קנה ובנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה