פרטי התלונה

תלונות אייס קנה ובנה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אייס קנה ובנהשעות פתיחה אייס קנה ובנה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רהיטי דובלה ושרות לקוחות לקוי עד מעליב נושא התלונה:
איילון קורל שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
קניון אדומים כתובת:
מעלה אדומים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קורל איילון רחוב הבדולח 15/7 מעלה אדומים טל' 8698 376 (052)

6.3.2011

סיפורו של שירות גרוע...
ב-29-01-2011, הזמנתי בחנות "אייס קנה ובנה" במעלה אדומים ארון מתוצרת "דובלה". 12 יום אחרי כן, ב-09-02-2011, מיד לאחר שעברנו לדירה אחרת הגיע מתקין החברה עם חלקי הארון, בעת שהותי בעבודה והרכיב אותו. כשהודיע לי בני בטלפון שהארון הובא והורכב שמחתי כי קיוויתי שבמהרה יהיה חדר הבנים מסודר והם יוכלו ליהנות ממנו.
לאחר ה"הרכבה" חתם בני בן ה-18 על אישור שהארון סופק והורכב. ה"מתקין" דרש וקבל תוספת מחיר של 30 ₪ עבור ההובלה למרות ששולם כבר המחיר הנקוב בחשבונית, אך לא נתן על כך קבלה והלך לדרכו..
כאשר חזרתי לביתי בערב גליתי שההרכבה נעשתה ברשלנות שבמהלכה המרכיב מהחברה גם שבר כמה חלקים: שתי תומכות, ציפוי דלת וגב הארון. הארון ה"מורכב" רעוע ובלתי שמיש. מיד פניתי בתלונה ל"אייס קנה ובנה" שהפנתה אותי ל"דובלה"... היה מאוד קשה להשיגם, הם בקושי עונים לטלפון.
ביקשתי שיבואו לקחת את הארון ויחזירו לי את כספי כי הבנתי שאיכות מוצריהם שווה כנראה לאיכות השירות שלהם, ואילו אני שלמתי עבור איכות משובחת.
הם הודיעוני שמתקין מטעמם יגיע לראות את מצב הארון ויתקן אותו. הם לא היו מוכנים לשמוע על ביטול עסקה והחזר כספי.
לקחתי יום חופש כדי לחכות למתקין שהיה צריך להגיע ב-14-02-2011 בין 09:00 -11:00. בשעה 09:20 הודיעו לי שהוא לא יגיע באותו היום וכי ביקור המתקין יידחה לשבוע שאחריו.
מחיתי ושום דבר לא עזר, שוב לא היו מוכנים לקחת את הארון ונקבע ביקור מתקין לשבוע שלאחר מכן.
המתקין היה אמור להגיע שוב ב-22-02-2011 בין 09:00 – 11:00. ביקשתי שיגיע כמה שיותר מוקדם כיוון שהייתי צריכה להגיע לפגישה בתל אביב בצהריים. המתקין התקשר אליי ב-12:32 (שעה לאחר המועד שנקבע) כשכבר הייתי בדרכי לתל אביב והודיע לי שהוא עוזב באותו הרגע את מבשרת ציון בדרכו אליי. השבתי לו שכבר איני בבית, ובגלל איחורו גם איחרתי לפגישה שהייתה לי כי חיכיתי כל הבוקר למתקין, שכלל לא הגיע.
נקבעה שוב פגישה לשבוע שלאחריו ל-28-02-2011 בין 14:00 – 18:00. לקחתי שוב יום חופש. המתקין התקשר אליי ב-12:00 (שעתיים לפני הזמן שנקבע) והודיע לי שהוא בדרכו לביתי! הוא הגיע הסתכל, שאל אותי כמה זמן הארון ברשותי. כשעניתי לו שהארון מצוי בדירתי כבר שלושה שבועות ומעולם לא השתמשנו בו בשל הליקויים, הוא העווה את פניו אמר בעדינות שהארון לא הותקן כראוי ושיש להחליף בו דלת, גב ושתי תומכות. הוא הבטיח שיודיע זאת ב"דובלה" ו...הלך מבלי לתקן דבר.
למחרת התקשרתי לחברה ודרשתי במפגיע שיבואו לקחת את הארון ויחזירו לי את כספי בתוספת פיצוי על כל ימי החופשה שלקחתי. הבטיחו להעביר תלונתי החריפה למנכ"ל. ולא שבו. פניות נוספות למזכירת המנכ"ל העלו שוב אותה תשובה: "המנכ"ל יודע על בעייתי ויטפל בה לכשיתפנה, ויחזור אלי".
עד עכשיו לא קיבלתי תשובה.
זה חודש שארון "חדש" ולקוי ניצב כאנדרטה בחדר של בניי ללא שימוש ותופס מקום בו. כל הבגדים שלהם עדיין בארגזים. הבן הצעיר שלי שגר בפנימיה מגיע וישן בסלון כי אין מקום בחדר למיטה שלו, כי קרטונים ובו בגדיו ממלאים את החדר. בני הגדול ישן חודש ימים בחדר מלא ארגזים, מה שלא בריא במיוחד וגם מתסכל ביותר.
עד היום לא תקנו את המצב וכנראה שאאלץ לממש זכויותי ולהשיג את ביטול העיסקה ולזכות בפיצוים רק לאחר שאגיש תובענה כלפי "דובלה" ו"אייס קנה ובנה".
המלצתי: אל תקנו ב"אייס קנה ובנה" וב"דובלה". השירות שלהם ואיכות המוצרים ירודים ביותר ויגרמו גם לכם עוגמת נפש רבה.

אייס קנה ובנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה