פרטי התלונה

תלונות אייס קנה ובנה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אייס קנה ובנהשעות פתיחה אייס קנה ובנה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר תקול נושא התלונה:
‏יום שני ‏07 ‏מרץ ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
נמל תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום ב' 7.3.11 בשעה 12:00 נכנסתי לסניף אייס נמל ת"א והתייעצתי עם אחד העובדים בקניית שואב אבק נטען.
הדרישות שלי למכשיר היו:
שואב חזק שהוא לא לשימוש ביתי ולא לאוטו.
אני לא זוכר איך קראו למוכר שהמליץ בחום על מכשיר מדגם shark הוא ציין שזה הכי חזק, הכי טוב וכולם לוקחים את זה.
אמרתי שאני צריך את המכשיר לצורך ניקוי אבק חזק מרדיאטור והוא אמר שזה מספיק טוב.
הלכתי לעבודה והטענתי את השואב כשעתיים וחצי (ולא לפי הוראות יצרן)
ואז ניסיתי לשאוב ו"השואב" פשוט שאב כעבור עשרים ד' של שאיבה 10 ג' של אבק מקסימום.
אני שילמתי על המכשיר הגרוע הזה415.99 ש"ח במזומן!
חשוב לי לציין שבזמן ניסיון השאיבה המכשיר נשרט ואפילו לא מעט בגלל שלא הייתה לי גישה לאיזור השאיבה.
כשהבנתי שמכרו לי מכשיר גרוע רצתי בחזרה לסניף עם המכשיר (ללא אריזה) כי כ"כ האמנתי שהמכשיר הזה מצויין ולי אין שום צורך באריזה.
ואז הגיע ה"סגן מנהל" "החביב" מר צביקה כלשהו.
והוא שואל: "מה הבעיה?"
אני מסביר קניתי לפני שעתיים וחצי בערך והמכשיר הזה לא טוב!
הוא שואל אותי לפני כמה זמן קנית את המכשיר, ואיך הצלחתי לשרוט אותו כך ואני מסביר למה הוא נשרט ואני אומר שאין קשר בין המכשיר לשריטות ואם המכשיר היה טוב לי לא הייתה כל בעיה עם השריטות.
והוא טוען שהוא לא יקבל מכשיר כזה כי הוא שרוט וגם לא הבאתי את האריזה.
אני אומר לא שאני אף פעם לא שומר אריזות אז הוא צועק לי ליד הלקחות "אתה חכמולוג גדול אתה" ואומר לי תסתכל (על החשבונית) ותראה שאין חזרה של מוצרים ללא אריזה.
אחרי וויכוח של כרבע שעה הוא מתקשר לאיזה אחראי מחסן בשם עמית ומספר לו על המקרה וצועק בטלפון שאני לא הטענתי את המכשיר לפי הוראות היצרן, שהמכשיר שרוט ושלא הבאתי אריזה...וכל זה בצעקות ציניות עם הכי אנטי של רצון לשרת לקוח.

בקשר להטענה של שעתיים: אני יודע שכל מכשיר חשמלי שהוטען שעתיים יהיה עם אותו כח כמו עשר שעות הטענה ורק עם פחות זמן פעולה.

אדון צביקה (סגן מנהלת סניף נמל) כ"כ איכזב אותי וגרם לי עוגמת נפש מאוד גדולה מול כל לקוחות הסניף . הוא ניסה לגרום לי להרגיש כאילו אני אשם ואני יצאתי לא בסדר.
1.הוא לא ניסה לעזור.
2.הוא צעק וקרא לי בפירוש: חכמולוג.
3.לא הייתה לא טיפת סבלנות וכעבור עשרים ד' של וויכוח הוא פשוט הלך מבלי שנגיע להסכם.

ביקשתי לדבר עם מנהלת הסניף.

גברת ז'אנה דוידוב.
אישה רגועה עם סבלנות
שכאילו מאוד רצתה לעזור.
ראתה והרגישה את חוזקת השואב החדש שקניתי.
אבל החליטה "לא להגדיל ראש"
כי אין אריזה, כי לא הטענתי מספיק זמן וכי אדון צביקה "הנחמד" עזר לה בקבלת ההחלטה.

היא הציעה לשלוח למעבדה. (כמה ימים)

אני שילמתי 416 ש"ח
קיבלתי מכשיר תקול ולא מגיע לי לחכות שהמכשיר יחזור מהמעבדה.
הייחס היה מזלזל מאוד ופוגע מאוד.
השירות היה גרוע.
המכשיר הושאר בסניף נמל ואני נשארתי עם חשבונית חתומה ע"י צביקה שהמכשיר הושאר בסניף ולא קיבלתי זיכוי.

חשוב לי לציין בנוסף שאני קונה המון שנים ברשת אייס ואף פעם לא נתקלתי בשירות כ"כ "מרובע" ובאנשים שבמקום להתנצל ולרצות את הלקוח הם מחליטים להאשים את הלקוח ולזלזל בו.

אני לא רוצה זיכוי.
1.אני רוצה לרכוש שואב אחר.
2.אני דורש התנצלות מסגן מנהל הסניף
3. אני מבקש לטפל בנושא במהירות האפשרית
כפיר כהן
0528766146
כספי סוג הנזק :

אייס קנה ובנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה