|
|
|
|
|
|
חווית שרות מזעזעת |
נושא התלונה: |
יום שני 04 יולי 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
פתח תקוה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
תאור ארוך מאוד בקצרה קניתי ארון 4 דלתות ש2 מהדלתות היו עקומות התקשרתי המתנתי על הקו טלפון חצי שעה עד שיבוא מישהו לדבר איתי בזמן שאני משלמת לפי שעה למתקין שאצלי בבית ועד שענו לי דיברו אלי בצורה מזלזלת ברמות שלא הכרתי וניתקו לי הטלפון ואני נשארתי עם הבעיה הלכתי לחנות ראו את התקלה והחליפו לי את החלק של הארון שוב החזרתי את הארון הביתה ושוב שילמתי למתקין שיבוא להרכיב את הארון.
בושה שעובדים שם אנשים שלא יודעים לתת שרות
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיצוי, הייתי צריכה לשלם פעמיים למתקין אני מבקשת את הכסף של המתקין 250 ש"ח |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אייס קנה ובנה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|