פרטי התלונה

תלונות אייס קנה ובנה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אייס קנה ובנהשעות פתיחה אייס קנה ובנה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכישת מוצר פגום< נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש מרץ השנה רכשתי כסא מנהלים "לקסוס" בעלות 699 ש"ח.מספר ימים לאחר הרכבתו החל הכסא להשמיע חריקות האופייניות לכסאות עץ ישנים.פניתי טלפונית לבניף ביל"ו בו בוצעה הרכישה,ביקשתי לבצע החלפה של הכסא מכיוון שהוא פגום.בקשתי נדחתה והתבקשתי להגיע עם הכסא לסניף לצורך שליחתו לתיקון.סרבתי מכיוון שהכיסא נרכש בסכום גבוה והומלץ על ידי איש המכירות בסניף.בסופו של דבר פניתי לשירות לקוחות של אייס שם לאחר התכתבויות בפקס ומספר שיחות טלפון הוצעו לי הפתרונות הבאים:תיקון הכסא(ולא החלפתו למרות שברור לכולם שלא גרמתי לנזק בכסא.לטענת מנהל סניף לוד יש צורך בהחלפת בוכנה) או קבלת זיכוי בשווי 70% מערך הכסא (הם ימכרו את הכיסא בתצוגה בהפסד של 30%).בנוסף ציינו בתשובתם כי בכתב ההתחייבות מצויין כי "במידה והמוצר יילקח בהובלה עצמית/ויורכב באופן עצמאי ע"י הלקוח או ע"י אדם שאינו מוסמך מטעם החברה,לא תינתן אחריות". א.לא צויין ע"י איש השירות ו/או הקופאית בסניף כי האחריות מותנת בהובלה והרכבה ע"י אדם שמוסמך ע"י החברה. ב. כתב ההתחייבות ארוז ביחד עם המוצר ונחשפים אליו רק עם פתיחת אריזת המוצר בבית הלקוח.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת הכסא או קבלת זיכוי מלא פתרון נדרש :

אייס קנה ובנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה