|
|
|
|
|
|
אי קיום הבטחה |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
יגאל אלון 59 |
כתובת: |
אייס סינרמה תל אביב |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
צהרים טובים רכשתי ממכם 2 ספות מקרו בצבע אדום כולל הובלה נאמר לי שהיום יום א 18-9-11 ההובלה תגיע אליי ! שאלתי אם יש אפשרות לזרז את זה בגלל שאני ללא סלון בכלל! נאמר לי שלא אבל זה יגיע ביום א כמו שנאמר לי .ויש סיכוי קלוש שלפני . אתמול צלצלתי לבדוק מה קורה ונאמר לי על ידי המחסנאי שהיום בבוקר המוביל יצור איתי קשר . לצערי אף אחד לא יצר עמי קשר לא המוביל ולא מכם ! רואי לציין שאם הייתי יודע שזה יקח יותר זמן מהזמן שהובטח לי לא הייתי רוכש את המוצר . מכון שכמו שצינתי אני יושב כרגע על הרצפה עד להיום בגללי ומהיום בגללכם ! (לא צויין בשום מקום בחשבונית או המוכר בחנות שיתכן והמוצר יגיע מעבר לזמן שנקבע ונסגר על ידכם מולי ) אשמח מאוד ליחס מצדכם ואף לזירוז המוביל . כמו כן מייל דומה נשלח לסניף סינרמה תל אביב. בתודה מראש אונה כפיר
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
מציאת פתרון מהיר !!! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אייס קנה ובנה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|