הבדלי מחיר בין הרשום על המוצר לבין המחיר בקופה ועוגמת נפשb |
נושא התלונה: |
שבת 17 ספטמבר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
ביל"ו סנטר - רחובות |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום, ביום שבת 17.9 בשעת ערב ניגשתי לסניף אייס קנה ובנה בביל"ו סנטר. ביקשתי לרכוש ארון נעליים בעל שתי מגירות שעליו מונח סטנד קטן ומצוין מחיר 129 ש"ח, הראתי את הדגם שברצוני לרכוש וביקשתי מעובד בשם איברהים את המוצר. איברהים ציין שעלות המוצר הינו 129 ש"ח, כמו כן הוא רשם בלורד את המחיר על המוצר כאשר הביא לי אותו באריזתו. הוא ציין שיתכן ותיהיה בעיה בקופה ובשל כך הוא רשם את המחיר המדויק. כאשר הגעתי לקופה נרשם הבדל משמעותי במחירים, 239 ש"ח במקום 129 ש"ח כהובטח לי. ביקשתי לקבל את המוצר במחיר הנקוב על המוצר ואחראי בשם רומן ניגש. הוא ציין שיש עומס והעובד התבלבל במחירים ורשם מחיר שגוי. הוא החל להדיין איתי בקול רם כאשר לקוחות רבים מסביב, הוא הביך אותי וגרם לי לאי נוחות רבה. אני מעוניינת לקבל את המוצר במחיר שנקוב עליו ופיצוי על עוגמת הנפש שגרם לי האחראי. משום שלא היה ברשותי באותו הרגע את כל הכסף הנדרש לא יכולתי לרכוש את המוצר במחיר בקופה, כל הלקוחות בהו בי וזה הביך אותי מאוד. במידה ויש צורך, ברשותי המק"ט של המוצר, הקלטה של האחראי רומן וצילומים של המוצר עליו רשום המחיר, אשמח להעביר העתק.
פניתי במייל לחברה יום לאחר מכן, 18.9 ונציגה בשם טלי בן גיגי החזירה לי מייל למחרת ושאלה באיזה מוצר מדובר, יומיים לאחר מכן עניתי לה ומאז לא שמעתי מהחברה. שלחתי שני מיילים נוספים וציינתי את חוק הגנת הצרכן ואת סעיף פיצויים לדוגמא אך לא קיבלתי מענה, פתרון או עדכון.
אשמח לתגובתכם בהקדם ולפתרון הבעיה.
יום טוב.
|
כספי |
סוג הנזק : |
לקבל את המוצר במחיר 129 ש"ח כאריזתו ופיצוי כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|