פרטי התלונה

תלונות אייס קנה ובנה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אייס קנה ובנהשעות פתיחה אייס קנה ובנה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר התייחסות לתלונה בכשל מוצר-מיטה התפרקה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏25 ‏אוקטובר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
גן -שמואל כתובת:
אייס-גן שמואל סניף חברה:
תיאור הבעיה:


רכשתי מיטה זוגית דגם קורן-מ"ס קטלוגי5742422 .(עיסקה בוצע בויזה כאל עיסקה 004011 חיוב בכרטיס 9286
רכישה באייס-גן שמואל בתאריך 14/01/2011 בסכום כולל 1694 ₪).
בביקור שערכתי בפעם השנייה בתאריך 25/10/2011 להלן הבעיה :

מוט התמיכה בבסיס המיטה קרס והתעקם זו פעם שנייה שאני חוזר
להחליף חלקי חילוף. למותר לי לציין מוט התמיכה לא עומד בסטנדרט .
שוחחתי עם מר גרה מנהל הריהוט- הנ"ל הפנה אותי לס. המנהל מגלה חוסר
רצון והבנה לכשל שבמוצר.
פניתי לג"ב לודמילה -גלוזמן לקבל מ"ס טלפון בהנהלת אייס בצומת –סגולה
ולא ממש נעניתי למבוקשי.
לסיכום : אני דורש החלפת המוצר הפגום במיטה אחרת או במשהו שווה ערך למוצר
הנדון.
כרגע המיטה מונחת על בלוקים מסבה לי עוגמת נפש וטרחה מיותרת, נשגב מבינתי להבין
את דרך התנהלות נציגכם מר ניר לעניין. מבקש את התערבותכם המידית לפתרון הנושא.
אני שומר לעצמי את הזכות לפנייה לערכאות.

על החתום-גרוס אלכסנדר בשם שירן.

פרטי התקשרות : 04-6336221
כספי-עוגמת -נפש סוג הנזק :

אייס קנה ובנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה