פרטי התלונה

תלונות אייס קנה ובנה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אייס קנה ובנהשעות פתיחה אייס קנה ובנה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עגמת נפש נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏31 ‏ינואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
צומת ביל"ו סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בוקר טוב,
אתמול בשעות הצהריים הגענו אני ובעלי לסניף בצומת ביל"ו בעקבות הפרסום שראינו באינטרנט על המבצעים במחלקת שטיחים.
בפינת המבצעים בקשתי מעובדת המחלקה לפתוח אחד השטיחים מהמגוון שבמבצע, שכן כל שהטיחים היו "מגולגלים" ולא ניתן היה להתרשם לא מצבע ולא מתקינות המוצר.
לתדהמתי העובדת השיבה לי בתוקפנו "את אלו אני לא פותחת". כשביקשתי להבין את פשר הדבר היא ענתה לי "לא פותחת וזהו, אם את כ"כ רוצה אני יכולה לתאר לך". כל זה נאמר בגסות בלתי נסבלת וטון דיבור שאינו מתקבל על הדעת.
ביקשתי לדבר עם האחראי והעובדת השיבה "תלכי למי שאת רוצה, אני לא פותחת לך". ניגשתי לסגן מנהל סניף בשם ואדים אשר ביקש מהעובדת לפתוח את השטיח.
לאחר שהעובדת ניגשה אלינו עם השטיח היא אמרה : "לא בשבילך אני פותחת אלא בשבילו (בשביל ואדים) ורק אחד אני פותחת" והמשיכה "אני קלטתי אותך, אנשים רוצים תשומת לב". הייתי כ"כ מזועזעת מהיחס ומסגנון הדיבור ששאלתי את בעלי אם אנחנו יכולים להקליט את העובדת והיא השיבה: "תקליטי ותתלונני ואפילו תלכי לביהמ"ש". וכשציינתי שאני מצפה להתנצלות היא השיבה לי "את יכולה לצפות". לאחר ששילמנו על השטיח ניגשתי לסגן מנהל הסניף והוא הסביר לי, באדיבות, מהי מדיניות הסניף ומדוע הוא לא נוהג "לפתוח" את השטיחים שבמבצע על אף שאינם מופיעים בתצוגה. ברצוני לציין כי אינני מלינה על נוהלי הסניף/הרשת. הטרונייה שלי מופנית כלפי ההתנהגות התוקפנית והמעליבה של העובדת ספציפית שאינה ראויה בשום סיטואציה, קל וחומר לא בנסיבות של "מתן שירות". להבדיל מואדים שהסביר בנועם ובאדיבות, העובדת לא נתנה כל הסבר לסירובה לפתוח את השטיח אלא התנהגה בגסות ובביריוניות והמשיכה בהתנהגות זו גם לאחר שקיבלה הנחייה מהממונה עליה. שמה של העובדת הוא הרצליה וכפי שהתרשמתי במהלך התקרית, ייחסה אלינו לא היה חריג במיוחד שכן היא גם כלפי לקוחות אחרים היא הייתה חסרת סבלנות ולא נעימה. אשמח אם תטפלו בתקרית זו במלוא החומרה שכן התנהגות זו מצד עובד הרשת לא תורמת למוניטין של הרשת כולה.

אייס קנה ובנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה