פרטי התלונה

תלונות אייס קנה ובנה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אייס קנה ובנהשעות פתיחה אייס קנה ובנה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏01 ‏דצמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
חוצות המפרץ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב!
לפני כחודש וחצי רכשתי סיר לחץ בסניף אייס בחוצות המפרץ שבאזור חיפה.
נאלצתי להגיע לסניף 3 פעמים על מנת להחליף את הסיר בכל פעם כיוון שהיה פגום ממגוון סיבות:
פעמיים קיבלתי סיר שבור ופעם אחת קיבלתי סיר שנעשה בו שימוש.
בפעם השלישית שניגשתי לסניף ביקשתי לשוחח עם המנהל שהזדהה כסגן מנהל בשם ואדים וכמובן,קיבלתי מיד החזר כספי מלא על הסיר.
יצרתי קשר עם שירות הלקוחות של החברה על מנת לקבל פיצוי על עוגמת הנפש ועל כך שנאלצתי להגיע לסניף 3 פעמים על מנת להחליף את הסיר ולבסוף לצאת ללא סיר.
עד שהצלחתי ליצור איתה קשר לקח שבוע שלם כיוון שפשוט אין מענה בשירות הלקוחות.
כמו כן, השארת י אצל המזכירה מספר הודעות וגם עליהן לא קריבלתי מענה.
לבסוף חזרה אליי עדי איפרגן (שירות לקוחות) ולאחר מספר ימים פיצתה אותי בתלושים לאייס על סך 80 ש"ח.
הבעיה היא שהתלושים הגיעו אליי ב- 28/12/2011, ותוקפם הוא עד 31/12/2011.
אני חושבת שזוהי אכן טעות אך מאז לא ניתן לתפוס את עדי בטלופן כיוון שהיא לא עונה,
שוחחתי עם המזכירה מספר פעמים והשארתי הודעות מספר פעמים אך, ללא העועיל.
המזכירה נתנה לי את המספר הישיר של עדי ואת המספר הישיר של המנהלת של עדי (שרית) שגם כן, אינה עונה.
מרוב ייאושה של המזכירה, היא העבירה אותי באחת השיחות כמעט לכל שלוחה אפשרית על מנת שהיא תבין שאין מענה באף אחת מהשלוחות.
בידיי, התלושים אשר פג תוקפם.
לטיפולכם אודה...
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת התלושים פגי התוקף לתלושים ברי תוקף פתרון נדרש :

אייס קנה ובנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה