|
|
|
|
|
|
סחורה שטרם סופקה |
נושא התלונה: |
יום שישי 20 ינואר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
גרנד קניון חיפה |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בתחילת חודש ינואר כשהתכוונתי לרכוש ברז עם צינור נשלף בסכום של 300 ש"ח , ולא היה במלאי, איש מכירות הציע לנו לשלם את מלוא הסכום עבור המוצר וכנגד תוך שבוע המוצר יסופק לנו. חלפו שבועיים ולא התקשרו אלינו. אתמול ה- 20.1.11 הגעתי לסניף בכוונה לקבל את המוצר או כנגד לבטל את הקנייה. איש מכירות טען בפניי שכרגע הם לא מספקים לי את המוצר כתוצאה מבעייה שנבעה בחברת אייס וכנגד גם לא אוכל לקבל זיכוי או את כספי בחזרה. שלא נדבר על היחס המזלזל של אנשי המכירות בסניף הדיבור הלא יאה ומקובל כלפי לקוח.
|
|
|
|
|
|
|
|
אייס קנה ובנה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|