פרטי התלונה

תלונות אייס קנה ובנה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אייס קנה ובנהשעות פתיחה אייס קנה ובנה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי כיבוד כרטיס מועדון נושא התלונה:
עמרם סנדרה שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
נמל תל אביב כתובת:
נמל תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
לפני כשבועיים לערך נכנסתי לרשת החנויות אייס בנמל תל אביב,
כהרגלי אספתי מסר מוצרים וניגשתי לקופה ביקשתי שיכבדו את כרטיס המועודון שברשותי המקנה לי 6% הנחה, הקופאית מסרה לי כי כרטיס המועדון כבר לא בשימוש ולא ניתן לכבדו. אציין כי כרטיס המועדון תקף לשנה מיום הרכישה ( הכרטיס שלי עדיין בתוקף ) ונרכש במייטב כספי בסכום של עם אינני טועה כ 59 שקלים.
כאשר שאלתי מדועה נמסר לי כי בעלי החברה התחלפו ואיה הן ההוראות החדשות.
ואני שואלת אתכם האם זה תקין שרכשתי כרטיס ואינני יכולה להשתמש בו? ללא כל הודעה מראש וללא כל פיצוי כנגד ? את חוברת ההטבות שלהם הם שולחים מדי כמה חודשים מעודדים קניה עם חוברת הטבות מיוחדת לחברי מועדון שבפועל מאחורי הקלעים בכלל בטלו את הכרטיס. אני בטוחה שאני לא היחידה שהכרטיס עדיין בתוקף ובכל זאת לא חכולים להשתמש בו
אודה לטיפולכם ולבדיקתכם.אציין גם שנסיתי לפנות אליהם טלפונית לשירות הלקוחות אך מלבד הודעה קולית המפנה אותי למספר אחר לא קיבלתי מענה אנושי במקביל שלחתי מייל לפניות הציבור של החברה דרך האתר שלהם וגם מהם לא קיבלתי תשובה.
תודה רבה והמשך שבוע טוב
סנדרה עמרם
כספי סוג הנזק :
הפתרון ההגיוני מבחינתי זה או לכבד את הכרטיס עד סיום תוקפו או החזר כספי בגין הזמן הנותר לניצול פתרון נדרש :

אייס קנה ובנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה