חוסר שירות וזלזול באחריות החברה |
נושא התלונה: |
יום חמישי 19 יולי 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
פתח תקווה |
כתובת: |
ירקונים |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לפני כשנה (באוגוסט 2011) נקנו באייס, סניף ירקונים 2 ארונות, שהתקלקלו אחרי מס' חודשים מועט (לאחד נפלה דלת, ובשני התעקמו מגירות), במשך למעלה מחודשיים אני מנסה להפעיל את אחריות החברה שניתנה לי בתעודת האחריות לשנה, ולא מקבלת שום תשובה. כל כמה ימים אני מתקשרת לבקש שירות, אומרים שיחזרו אלי ולא חוזרים. המנהל דיבר איתי לפני כ-3 שבועות, ואמר שיטפל בנושא, אך מאז לא שמעתי ממנו דבר, והוא לא עונה/חוזר לטלפונים ממני.
אני חושבת שזאת חוצפה עצומה שחברה שמכבדת את עצמה לא מקיימת את ההתחייבויות, ומתעלמת מהלקוחות בכזה זלזול!!
|
להגיע ולתקן את הארונות בהקדם! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|