עוגמת נפש ותרמית |
נושא התלונה: |
יום שלישי 14 אוגוסט 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 10.08.12 רכשתי מוצרים באייס קרית אתא בעלות של 2200 ש"ח, חווית הקניה היתה גרועה ממה שידעתי, וחווית השירות זהו מחדל שלא מתקבל על הדעת
הייתי צריכה להגיע להנהלת החברה על מנת לקבל שירות מאותו סניף שרכשתי את המוצרים, שם היתה בחורה בשם גוליה אסקולי שנתנה לי שירות טוב והשתדלה לעזור לי, סגן מנהל הסניף עזר לי בתשובות שביקשתי, אך שדרשתי פיצוי הולם על עוגמת הנפש שנגרמה לי במהלך הקניה נתקלתי שוב בקיר אטום, שוב פניתי לגוליה חזרה ואולי בעקבות כך שמאס אליה העובדה שאני חוזרת בשנית אליה, לא הייתה נחמדה כאתמול שלשלום, והשתדלה לענות גם בחוצפה, לסיכומו של עניין אייל מנהל הסניף שהיה חסר כמה ימים בסניף עקב מחלה, חזר לעבודה והשיב הכל לסדר מוחלט, חבל שהמשפט שהחתול איננו העכברים חוגגים תופס במקרה כזה.
יש לציין לשבח את אייל ואותו סגן על הרצון העז לעזור ולשפר ולתקן את הבעיה, והצלחתו בכך, חבל שהעובדים לא לוקחים דוגמא.
|
|
|
|
|