פרטי התלונה

תלונות אייס קנה ובנה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אייס קנה ובנהשעות פתיחה אייס קנה ובנה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש ותרמית נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏14 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 10.08.12 רכשתי מוצרים באייס קרית אתא בעלות של 2200 ש"ח, חווית הקניה היתה גרועה ממה שידעתי, וחווית השירות זהו מחדל שלא מתקבל על הדעת
הייתי צריכה להגיע להנהלת החברה על מנת לקבל שירות מאותו סניף שרכשתי את המוצרים, שם היתה בחורה בשם גוליה אסקולי שנתנה לי שירות טוב והשתדלה לעזור לי, סגן מנהל הסניף עזר לי בתשובות שביקשתי, אך שדרשתי פיצוי הולם על עוגמת הנפש שנגרמה לי במהלך הקניה נתקלתי שוב בקיר אטום, שוב פניתי לגוליה חזרה ואולי בעקבות כך שמאס אליה העובדה שאני חוזרת בשנית אליה, לא הייתה נחמדה כאתמול שלשלום, והשתדלה לענות גם בחוצפה, לסיכומו של עניין אייל מנהל הסניף שהיה חסר כמה ימים בסניף עקב מחלה, חזר לעבודה והשיב הכל לסדר מוחלט, חבל שהמשפט שהחתול איננו העכברים חוגגים תופס במקרה כזה.
יש לציין לשבח את אייל ואותו סגן על הרצון העז לעזור ולשפר ולתקן את הבעיה, והצלחתו בכך, חבל שהעובדים לא לוקחים דוגמא.

אייס קנה ובנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה