|
|
|
|
|
|
התיחסות מגעילה לתלונה של לקוח |
נושא התלונה: |
יום שישי 17 מרץ 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
אזור התעשיה רעננה |
כתובת: |
רעננה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ביום שישי הגעתי לסניף ליקנות כוננית . מצאתי משהו שמתאים וביקשתי כוננית בצבע בוק.
אני גר ברחובות בקומה שלישית ללא מעלית ונאלצי ליפתוח את האריזה ולעלות לאט לאט את הכוננית לדירה שלי.
לאחר שכמעט סימתי להרכיב את הכוננית ראיתי שגב הכוננית בצבע בוק אך שאר הכוננית בצבע שונה יותר קרוב לדובדבן.
למחרת היתקשרתי לסניף ואמרו לי לבוא ביום שישי לדבר עם מנהל הסניף.
כך עשיתי אך ניתקלתי ביחס קר מצד מנהל הסניף שאמר לי יש תמיד שוני בין הדברים כי זה סוג עץ שונה ולא נתן לי פיתרון על כך שרכשתי מוצר שרציתי אך לא בצעע שביקשתי .
לאחר ויכוחים הוא הסכים שאני אפרק את הכוננית ויחזיר בלי הקרטון אבל הוא ציין שאם במהלך ההובלה יהיה שריטה או פגם אז לא יקבל את המוצר בחזרה.
אז אני שואל כוננית שעלתה 365 ש"ח ולא קיבלתי את מה שרציתי והרמתי אותה שלוש קומות והרכבתי זו לא חוצפה לבקש לפרק אותה ובסוף היתי מגיע לסניף והוא היה מוצא שריטה ולא היה מוכן לקבל אותה.
ניסיתי לדבר איתו ואמרתי לו כבר הרכבתי את הכוננית לא קיבלתי מה שרציתי ולא ניראה לי הגיוני לפרק אותה שוב בו נימצא פיתרון אחר ומיצואתי (לדוגמא זיכוי בסכום מסוים לסניף שאני אקנה משהו נוסף) הוא ענה לי מה פיתאום אני לא חושב שאתה צודק אולי אתה רוצה שאני אזמין לך גם "נערת ליווי".
זאת לא היתנהגות של מנהל סניף ורשת שמכבדת את עצמה היתה עושה את המקסימום בשביל שהלקוח יהיה מרוצה.
בתור לקוח שניפגע אני לא יחזור ליקנות שוב ברשת אייס קנה ובנה.
|
עלבון |
סוג הנזק : |
זיכוי כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אייס קנה ובנה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|