פרטי התלונה

תלונות אייס קנה ובנה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אייס קנה ובנהשעות פתיחה אייס קנה ובנה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר שביעות רצון מהשירות + עסקת מכירה בשיטת "מצליח".\ נושא התלונה:
‏שבת ‏05 ‏ינואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
קניון G כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כשבועיים לערך רכשתי מיטה מדגם "קורן" בסניף אייס בכפר סבא.
לאחר שלא מצאתי מזרון , ניגשתי לסניף כדי לרכוש מזרון תואם.
לפני כ10 ימים הגעתי לסניף לאדם בשם אדרי ורכשתי את המזרון בסכום של 740 ש"ח.
ביקשתי ממנו שישלב לי את ההובלה ליום שבת ה5.1.2013 כדי שאקבל את המיטה והמזרון ביחד. הוא נענה בחיוב וטען שיש מזרון. סגרנו את העסקה וחזרתי הביתה רגוע ושקט.
ביום שבת ב11 בבוקר קיבלתי שיחה ממאהרן (המוביל שאייס עובדים איתו) והוא טען שהמזרון לא במצב תקין (המזרון היה רטוב! עם כתמים בדפנות!) ושהוא יבדוק לי בסניפי ירקונים ויהוד, יש לציין אותו לטובה.
לאחר שלא נמצא מזרון בסניפים הנ"ל, ניגשתי לסניף כדי שיתנו לי פתרון.
הגעתי לסניף למנהל מחלקת ריהוט, אדם בשם ריאד.
זהו אותו אדם שממנו רכשתי ארון בגדים, כוננית. ואף רכשתי שולחן מתצוגה אך לא זכור לי שהיה ממנו.
היתה לי הרגשה שהגעתי לאדם הנכון שיימצא לי פתרון במהרה.
ראשית, הוא התנער מאחריות והשתמש במשפטים כמו " אני לא האיש שמכרתי לך" (איפה הלויאליות לחבריך לעבודה?- הרי אתה מייצג רשת, ולא באתי אליו אישית!).
או כמו " מה אתה רוצה ממני?"
אני טענתי שפיניתי את מה שישנתי עליו עד עכשיו, ובגלל חוסר אחריות של אדם מטעם החברה - אין לי על מה לישון!
לא קיבלתי התנצלות, לא גילוי אמפתיה ללקוח, ולא פתרון הולם.
אני דחפתי לכך שאקבל מזרון מהתצוגה כדי שלפחות אוכל להעביר יום יומיים על מיטה נורמלית עד שיגיע המזרון החדש.(למען הסר ספק נאמר לי שתוך יום יומיים אקבל מזרון חדש)
היה גם ניסיון להוסיף לי תשלום על ההובלה של המזרון!!!!!
המזרון שהגיע לא היה זה מהתצוגה, אלה היה המזרון הרטוב, עם הכתמים.
יצא מצב שישנתי עם מצעים רטובים מחוזקים במגבות כדי לא לקום חולה למחרת. ואני שואל את עצמי? האם זה המוצר שלקוח צריך לקבל אחרי ששם את מיטב כספו? (קרוב ל4000 ש"ח עד כה על כלל הרהיטים שרכשתי)
והאם אלו התשובות או השירות/פתרונות שיש לתת??
היום אנחנו ביום חמישי, 5 ימים מקרות המקרה, אני עדיין עם אותו מזרון. ונחשו מה? הקבלה עדיין אצלי! משמע עוד לא קיבלתי מזרון חלופי ואין עדכון מצד הסניף על הגעת המזרון החדש אם בכלל.
יש פה כשל בכמה ערוצים.
1. חוסר מקצועיות משווע כתוצאה מאי בדיקת מצב המזרון ערב הובלתו ללקוח.
2. כל תהליך השירות, החל מהגעתי לסניף והתשובות שקיבלתי ועד סיום טיפול מול לקוח, חוסר אינפורמציה לגבי המוצר שאני זכאי לקבל!
אני לוחם משוחרר טרי, אני חוסך משקל לשקל כדי להתחיל את חיי האזרחיים בכבוד.
כל האירוע גרר אצלי כעס רב ועוגמת נפש.
ולא חלמתי שזה יתחיל כך.
אייס ממתגת את עצמה כרשת של פתרונות לבית, אבל מה עם פתרונות ללקוח?!
זהו אירוע שלצערי כנראה כל צרכן חווה בצורה כזו או אחרת ויש לחדול ולעקור מהשורש.
אני דורש מענה מהרשת בכדי לראות מה יש להם לומר בנדון.
יש לציין שניסיתי לפנות לשירות הלקוחות הטלפוני ללא הועיל.
וכמו כן ניסיתי ליצור פנייה באתר, אך משום מה הסניף המדובר לא נכלל ברשימה.

מחכה למענה, אמיר בפרי.




עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי והתנצלות פתרון נדרש :

אייס קנה ובנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה