פרטי התלונה

תלונות אייס קנה ובנה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אייס קנה ובנהשעות פתיחה אייס קנה ובנה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל נושא התלונה:
‏יום שישי ‏14 ‏אפריל ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
מודיעין סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קניתי חבילה של אזיקונים באייס קנה ובנה.
בהגיעי לקופה אחרי המתנה ממושכת הסתבר שהקופאית לא מסוגלת למכור לי את האזיקונים משום שאינם מופיעים במחשב. (??!!)
חיים, שהזדהה כסגן מנהל החנות הגיע ומייד דחף חבילת אזיקונים אחרת לקופאית (יקרה יותר) מבלי ליידע אותי. ככשאלתי למחירה הוא השיב שבאמת מחירה גבוה מחבילת האזיקונים שאני בחרתי אבל אין באפשרותו למכור לי את החבילה המבוקשת כיוון שהיא לא מופיעה במחשב, ואילו החבילה היקרה יותר כן מופיעה במחשב.
אין חוקים לגבי מצבים כאילה, אבל בדרך כלל כשחנות מתנהלת לא נכון, ושמה על המדף מוצרים שאינם למכירה, נהוג לפצות את הלקוח. בטח לא לדחוף לו מוצר יקר יותר כדי לפתור את הבעיה שנוצרה.
כששאלתי את מר חיים עם מי ניתן לדבר על אותו ה"תעלול" הוא הצביע על תמונה של מנהל הסניף.
היחס שקבלתי בתור לקוח הוא לא ראוי בהחלט. היות ובזבזתי יותר מדי זמן בחנות החלטתי בסופו של דבר לממש את הקניה (כולל האזיקונים). את הנזק שיצר סגן מנהל החנות אי אפשר לתקן, בפעם הבאה אחליט לבקר ב- home center.
בכל זאת אשמח אם ייקחו ברשת את נושא השרות לתשומת לבם (בכל זאת היום הרשתות מתחרות על שרות בעיקר)
בחרתי לא לפרסם את התלונה באתר היות והיא יצאה מאוד ארוכה. אין לי בעיה שתפרסמו פיסקה ממנה באם הענין חשוב

אייס קנה ובנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה