|
|
|
|
|
|
שאלתי את מנהל הסניף מדוע המחירים יותר יקרים מהום סנטר והוא שלך אותי לאביו שמת לשאול אותו< |
נושא התלונה: |
שפירא אלי |
שם/כינוי: |
יום שלישי 18 אפריל 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
אזור התעשיה רעננה |
כתובת: |
רעננה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
תשובה לא ענינית לאדם דתי שבא אם ילדו לקנות בסניף ללכת לשאול את אביו שנפטר יש קצת טקט ואין בזה שום צחוק או לא מכיר אותי ואני אותו איך ילמד בני צרכנות נכונה והגישה בטח ממנהל הסניף צריכה להיות יותר מנומסת הוא עובד אם קהל?
|
עלבון |
סוג הנזק : |
גישה יותר נימוסית לאזרח ובטח לאדם דתי שרעננה היא א |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אייס קנה ובנה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|