פרטי התלונה

תלונות אייס קנה ובנה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אייס קנה ובנהשעות פתיחה אייס קנה ובנה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש. זילזול, אי קיום הבטחה נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בקיץ 2003 רכשתי קטלן יתושים המילטון באייס קנה ובנה שהיה במבצע בסכום 199 ש"ח.
כאשר רציתי להשתמש איתו בקיץ 2004 הוא לא עבד. (כנראה שהנורות נשרפו)
ניגשתי לסניף אייס באשדוד שבו רכשתי את המוצר בכדי לתקן את המוצר, אך משלא שמרתי את הקבלה לא יכלתי לבקש לתקן את המכשיר בגדר האחריות אלה ביקשתי לתקנו בתשלום !!!!!!! (למרות שלא עברה שנה מיום הקניה)
להפתעתי טענו בסניף כי הם מעולם לא מכרו את המכשיר וכי הם לא מכירים את המכשיר. לאחר ויכוח עם נציג מחלקת חשמל שעבד בסה"כ כמה חודשים בסניף התערער אצלי הבטחון ובאותו הרגע הרמתי טלפון לסוכן של חברת המילטון, בחור בשם טיקוף שמיד אישר את דברי ואמר כי בשנה הקודמת המוצר נמכר באייס אך חברת אייס חסמה את הפריט ומשום כך הם (בסניף אשדוד) לא מצליחים למצוא את הפריט בקטלוג הפריטים. עוד הוא אמר לי כי אין וגם לא יהיו יותר נורות למוצר הזה.
פניתי למחלקת פניות הציבור לבחורה בשם מיכל שטרטרה אותי במשך חודשיים עם תשובות של עוד אין לי תשובה, אני אחזור אליך, ועוד מיליון תירוצים.
אמרתי לה שאני מוכן לשלם על התיקון וכי ביררתי אצל הספק ומכיוון שאין לו חלקי חילוף למוצר אני מוכן להוסיף כסף ולקחת קטלן אחר טוב יותר שיחזיק לי מעמד יותר משנה או שלפחות יהיו לו חלקי חילוף בשעת הצורך.
היא טענה שאין דבר כזה שאין חלקי חילוף ולאחר שיחה עם חברת המילטון היא טענה שיש לחנות בבאר שבע ושאני אסע לשם לקנות נורות.
עם החוצפה הזאת לא יכולתי להשלים.......אני צריך לנסוע 180 ק"מ הלוך חזור (אני מאשדוד) בשביל לקנות נורות ????????
לאחר דין ודברים היא אמרה לי שהיא תדאג שסניף באר שבע יעביר לי את הנורות לאשדוד. מיותר לציין שמיכל לא עמדה בהבטחתה.
בכל אותה העת ניסיתי לבקש לדבר עם יקי ודמני מנכ"ל אייס על מנת שידע איזה שירות "מעולה" נותנים ללקוחותיו לאחר הקניה אך למרות הודעות בלתי פוסקות למזכירתו לא זכיתי לדבר איתו.
וכך לאחר כחודשיים של התיעצויות בישרה לי מיכל כי הם מצאו את הבעיה וכי היא מצטערת על עוגמת הנפש ואמרה לי לגשת אל מנהל הסניף, אדם בשם אלי והוא יטפל בי.
ואם חשבתם שכאן נגמר הסיפור אז תדעו שזאת רק ההתחלה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגעתי לאלי אך זה טען שהוא לא מכיר את הסיפור, שאשאיר לו את הקטלן ושאתן לו לברר על מה מדובר,ושהוא יהיה איתי בקשר.
למחרת התקשרתי שוב למיכל והיא "נדהמה" לשמוע שעדיין לא טיפלו בי בהוסיפה את המילים " מה הוא עושה צחוק, דיברתי איתו בטלפון ?!"
היא אמרה שהיא שולחת לו מייל ושאני אגש לסניף בעוד כמה ימים והוא יטפל בי
לאחר שלושה ימים ניגשתי לאלי שאמר לי שהנושא עוד בטיפול ושזה יקח עוד זמן !!!!!!!!!
מה שאלי לא יודע זה שהעתק של המייל של מיכל אליו הגיע לידי ובו כתוב שחור על גבי לבן ואני מצטט "בהמשך לשיחתנו הטלפונית יגיע לסניף לקוח בשם גיא בנימין עם קטלן של המילטון, יש אישור של שי נאמן להחזירו, לתת ללקוח זיכוי או אפשרות לרכוש קטלן אחר.
ידעתי את הלקוח תודה מיכל " (סוף ציטוט)
מכתב זה הגיע לידי אלי מנהל הסניף באשדוד ביום ראשון 19 בספטמבר 2004
בשעה 11:58. (המכתב עדיין שמור אצלי)
נכון להיום 24/03/06 לא קיבלתי ולו טלפון אחד ממר אלי לגבי הקטלן המקולקל שדרך אגב יושב עדיין אצלם בסניף ומחכה שמישהו יתייחס אליו.
אני את האמת התייאשתי, פשוט הרמתי ידיים. מעולם לא קיבלתי יחס כל כך מזלזל בתור לקוח וכנראה שאם כך התנהלות העניינים ברשת "האמריקאית"
כנראה שהשיטה לא מתאימה לנו הצרכנים הישראלים הישרים והפשוטים.
עוגמת נפש סוג הנזק :

אייס קנה ובנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה