פרטי התלונה

תלונות אייס קנה ובנה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אייס קנה ובנהשעות פתיחה אייס קנה ובנה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלפת שימשייה לחצר שנרכשה ברשת אייס סניף ירקונים נושא התלונה:
‏שבת ‏06 ‏מאי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
אייס סניף ירקונים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה- 8/4/06 ביקרתי בחנות "אייס" סניף ירקונים ורכשתי שימשיה לחצר שהיתה באותו הזמן במחיר מבצע של 119.99 ₪ במקום ב- 176.99 ₪.
מאחר ובאותה התקופה (חגי פסח) ערכתי שיפוצים בביתי ובחצר לא פתחתי את השמשייה ולא עשיתי בה
שימוש כדי שלא תתלכלך מפסולת הבנייה. מיהרתי לרוכשה מראש באותו היום רק משום שהייתה במבצע.

לפני כשבוע סיימתי עם השיפוצים וביום שבת ה-29/4 אירחתי וכשפתחתי את השמשייה הסתבר לי שיש בה פגם – הבד שעוטף את השמשייה לא נארג בצורה טובה ובאזור מסויים סיבי הבד כה דקים כך שהבד למעשה ממש שקוף (מעין חור) ואין ספק שתוך שבוע שבועיים של שימוש יווצר חור של ממש שיגרום להתפוררות כל הבד.
מאחר ואני תמיד עורכת את קניותי בסניף ירקונים בפ"ת (אני גרה באריאל) ידוע לי שישנו פרק זמן של עד 3 חודשים שבו אני יכולה להחליף ו/או להחזיר מוצר שנקנה ברשת באריזתו המקורית ובצירוף חשבונית הקנייה (גם על חשבונית הקנייה שמופקת ע"י רשת "אייס" רשום פרק הזמן של 3 חודשים).
ברגע שגיליתי את הפגם ארזתי את השמשייה באריזתה המקורית וביום שבת (אתמול ה- 6.5.06) ניגשתי לסניף ירקונים כדי להחליפה בשמשייה מאותו הסוג.

להפתעתי בסניף ירקונים סירבו לקבל את השמשייה בטענה שאין אחריות על שמשיות ושהן אינן ניתנות להחלפה ו/או החזרה. נציג אייס שאחראי על מדור הגינון אף הסב את תשומת ליבי למודעות שניתלו על גבי השמשיות לגבי מדיניות ההחזרה , החלפה ואחריות. הראיתי לנציג הגינון את הפגם בשמשייה שהוא בפירוש פגם שלא יכל להיגרם על ידי אלא אך ורק בזמן הייצור. הנציג מצידו טען שאלו הוראות ההנהלה שהוא קיבל והן חלות רק על שמשיות. (עברתי בחנות ברשת ואכן על אף אחד מהמוצרים שנמכרים שם (פרט לצבעים מגוונים) אין מודעות כאלו.

ברצוני לציין שבזמן רכישת השמשייה לא הייתה ולו אף מודעה אחת, על אף אחת מהשמשיות המוצבות שם לגבי המדיניות התמוהה הזו. כמו כן, אף אחד גם לא דאג ליידע אותי שישנה כזו מדיניות. לו הייתי יודעת לא הייתי קונה את השמשייה (גם במחיר מבצע), מוצרים שהספק מסרב לקבל עליו אחריות לגביהם מעוררים חשד לגבי איכותם ואני נמנעת מלרכוש אותם (כך גם כל לקוח שיש שכל בקודקודו).
ביקשתי לדבר עם אחראי הסניף התורן שהיה שם בשבת והוא אכן אישר שהמודעות לגבי ההחלפה ניתלו בתקופה האחרונה ולא היו תלויות באגף הגינון לפני כחודש.

ברצוני להוסיף שלקוחה אחרת בחנות ששמעה את השיחה שהתנהלה ביני לבין נציג אייס סיפרה לי שגם היא רכשה שםשייה פגומה לפני כשבועיים באותה החנות וששתינו איננו הלקוחות היחידות שהגיעו להחליף אותה.

מאחר ולא הסכימו בסניף להחליף לי את השמשייה בשמשייה אחרת ו/או לתת לי זיכוי לרכישת מוצרים אחרים ברשת תמורתה, לא נותר לי אלא לפנות אליכם כדי שתטפלו בפנייתי לקבלת זיכוי (אין ברצוני כעת לקבל כעת שמשייה אחרת אלא החזר כספי או זיכוי תמורתה. רכשתי שמשיה חדשה בחנות שגם נותנת אחריות על המוצרים שהיא מוכרת).

על פניו נראה כי רשת "אייס" יבאה כמות גדולה של שמשיות המיוצרות בסין שרובן ככולן הגיעו פגומות וכעת היא מנסה להתנער מאחריות לגביהן וכל זה על גבו של הלקוח.
כספי סוג הנזק :
קבלת זיכוי עבור מוצר פגום שנרכש ברשת "אייס" קנה וב פתרון נדרש :

אייס קנה ובנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה