חיובי יתר ושקרים בשירות הלקוחות |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום רב,
לאחר שגיליתי בכעס, כי חייבתם אותי ב40 ש"ח במקום 30 (סטודנט( מבלי להודיע לי, התקשרתי לשירות הלקוחות.
הנציגה, שרית שמה, שיקרה לי במצח נחושה כשטענה שאין הנחה לסטודנטים (מופיע באתר שלכם). ואחר כך שטענה ששילמתי 40 ש"ח לאורך כל הזמן.
מכיוון שלא סמכתי עליכם, לאחר שבדקתי את הנושא, מתברר שמחודש אוגוסט אתם מחייבים אותי בחיוב יתר.
מהעיתון לאנשים חושבים הייתי מצפה שלא יזלזל באינטליגנציה של מנויו.
|
כספי |
סוג הנזק : |
פיצוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|