שירות מחפיר למנוי חדש |
נושא התלונה: |
יום רביעי 23 אוגוסט 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לא עברו 5 ימים, מיום שרכשתי מנוי לעיתון, וכבר אני נתקל בשירות מחפיר.
בתאריך ה- 23.08.06, משלא הגיע העיתון לביתי, פניתי עוד באותו היום, בשעה 6:30 בבוקר, למחלקת השירות ושוחחתי עם נציגה בשם סיגל.
לתדהמתי הרבה, נאמר לי כי המנוי שלי הוקפא???
אמרתי שאין זה ייתכן, כיוון שאני מנוי רק 5 ימים ומעולם לא ביקשתי להקפיא את המנוי.
סיגל מסרה שייתכן ונפלה טעות ובכל מקרה היא משחררת המנוי מהקפאה.
כמו כן היא אמרה שאקבל את העיתון החסר עוד באותו היום!
העיתון החסר לא הגיע וכנראה ש"הארץ" זה באמת לא מה שחשבתם, הבטחות לחוד ומעשים לחוד.
האם זהו השירות אשר אמור לקבל לקוח חדש?
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיצוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|