פרטי התלונה

תלונות נהריה

תלונות עיריות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיפקוד לקוי של עירית נהריה במלחמה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏01 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
אני תושבת העיר כבר40 שנה, אני גרושה+2 אני עובדת ב"סידב" באזור תעשיה נהריה כמזכירת חברה. מתחילת המלחמה אני עובדת. בהתחלה שלחתי את ילדי לכל מיני משפחות של חברים וכאלה. כרגע מזה כשבוע אין באפשרותי לשלוח את ילדי גם מבחינה כלכלית.פניתי לעירית נהריה לפני כשבוע וביקשתי עזרה בפעילויות לילדים (בני 17,18) נאמר לי שיש רק את ניצנים ועלי להרשם ולחכות לתורי(עד היום אני מחכה).הסברתי את המצב ונרשמתי בתיקווה שהתקשרו אלי אך ללא הועיל בקיצור מאז אני מתקשרת כל יום וללא הועיל ונוסף לכל הם לא נותנים את כל האינפורמציה (עם כל הכבוד "שקרנים") לגבי ימי הכיף וכו' כאשר אני אישית שמעתי על הרבה תושבים שקיבלו הרבה פעילויות לילדים ולהם ואכסניות וכו' ויש כאלה שלא קיבלו שום עזרה .פניתי למזכירת ראש העיר גב' טובה הסברתי לה את המצב היא הבטיחה לטפל בעיניין אך דבר לא נעשה . לסיכום עירית נהריה לא יודעת להתארגן בשעת חירום כנראה בשביל עזרה במשהו צריך להיות מקורב ל"מישהו"
עוגמת נפש סוג הנזק :
לעזור לאנשים שעובדים ונשארים בקו העורף במיוחד לילד פתרון נדרש :

נהריה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה