פרטי התלונה

תלונות מגן דוד אדום

תלונות חירום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל ומתנשא של עובדי האמבולנס נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏01 ‏פברואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ''ל בעלי הזמין אמבולנס מאחר ואני שנמצאתי בזמן זה בסוף ההריון הרגשתי חולשה פתאומית עד איבוד הכרה, הבזקי אור וקושי לרכז מבט. מאחר וסימנים אלה לא פעם הוגדרו בפנינו כמעידים על רעלת הריון אפשרית ולא היה באפשרותי לקום על רגליי, בעלי פנה אליכם. עובדי האמבולנס אשר הגיעו מחוייכים ומתבדחים, פנו אלי וביקשו בתוקף להביט בהם. כאשר לא הצלחתי לעשטת זאת הם צחקו ואמרו שאני סתם בלחץ ושאני לא רוצה לשתף איתם פעולה. כאשר בעלי אמר להם שאני לא בשום לחץ ושאני לא מסוגלת לרכז מבט, הם המשיכו לומר שאני פשוט לא רוצה להסתכל בהם ושאין לי כלום. בזמן זה הם חזרו וצעקו שאני אביט בהם, צחקקו ודיברו בטון מזלזל מאוד. כאשר הם הורידו אותי לרכב, עשו זאת באופן ברוטלי, כך שהאלונקה נחבטה בחוזקה בכביש ובדלתות הרכב. הם הובילו אותי למיון הכללי במקום לחדר לידה חרף ידיעתם כי אני בסוף ההריון. כאשר שם אמרו להם שאני הגעתי למקום הלא נכון והם צריכים להעביר אותי לחדר לידה, הפרמדיקים הביעו חוסר שביעות רצון מכך שהתווספה להם עבודה, החלו להתווקח וכל העניין גרם להמתנה רבה עד לקבלתי אצל הרופא.בנוסף עוד לפני העברתי ליעד הנכון הם החלו לדון עם בעלי במועד התשלום עבור שירותם ולהוציא לו קבלות וזאת למרות הפצרותיו להמתיןעם העניין עד לרגע בו אגיע למקום בו יטפלו בי. חוסר שביעות הרצון המתואר לעיל בא לידי ביטוי שוב בדחיפה ברוטלית של האלונקה ובחבטות החוזרות והנשנות שקיבלתי בעקבות כך.
כאשר הגעתי למקום אליו הייתי צריכה להגיע גיליתי להפתעתי כי הפרמידיק רשם בסיבת הזמנת האמבולנס ''עייפות'' וזאת למרות שתוארו בפניו סימפטומים אחרים לגמרי. ''אבחנה'' זו גרמה לעיכוב בבדיקה הרפואית מאחר ועייפות לא מתקבלת כמשהו המצריך טיפול רפואי מהיר ודחוף. רק כאשר בעלי חזר והסביר כי זו אי הבנה וטעות של הפרמדיק, הכניסו אותי לבדיקה וקיבלתי טיפול רפואי.
לסיכום, אני חשה פגועה מאוד עקב הזלזול וחוסר הכבוד כלפי של הפרמדיקים, יחס שיתכן והולם כאשר מדובר בנערה מתבגרת אשר הסניפה גז מזגנים ולא באישה בוגרת בהריון מתקדם. התרשמתי כי העובדים דאגו לסיים את עבודתם במהרה ולדאוג לתשלום ולא לתת מענה לצרכיי. בנוסף, הדרך בה הם העבירו אותי ממקום למקום הייתה כאמור גסה וברוטלית וגרמה לי אי נוחות רבה.
אני מבקשת תגובה מצדכם על התחושה הרעה לאחר קבלת שירות אשר מחירו בלתי מבוטל ואגב למרות הכל שולם במלואו במועד.
עלבון סוג הנזק :
התנצלות ופיצוי פתרון נדרש :

מגן דוד אדום שירות לקוחות

, תגובה:
ירוחם מנדולה, הממונה ע שם ותפקיד:
אין לנו אלא להצטער שזו התחושה של המטפלת שאיננה שבעת רצון מלאה מהשירות. תגובה:
לפנות למנהל המרחב לבדיקת המקרה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה