פרטי התלונה

תלונות מגן דוד אדום

תלונות חירום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מד"א תובעת אותי דרך עו"ד דינה פרנקל שלא בצדק נושא התלונה:
יוחננוף נועם שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בשנת 2002, נעצרתי ע"י שוטר תנועה בכביש 4 ליד מחלף חולות. התפתח ויכוח ביני לבין השוטר והסברתי לשוטר שאני אחרי התמוטטות עצבים ושאסור לי להתעצבן. השוטר מ י ו ז מ ת ו הזמין ניידת אמבולנס טיפול נמרץ של מד"א. אני מדגיש:
לא קיבלתי טיפול, לא חתמתי על שום מסמך ובטח שלא פוניתי לבית חולים. מסתבר שהחובש באמבולנס לקח את פרטיי מהשוטר.
אחרי זמן מה קיבלתי הודעת תשלום בדואר לשלם את קריאה של האמבולנס. סירבתי בתוקף, לפי טענתי לעי"ל. כעבור 6 וחצי שנים (לפני מס' חודשים) קיבלתי מכתב מעו"ד דינה פרנקל , בו היא מזהירה אותי בכך שאם לא אשלם אני צפוי לעיקולים מהוצל"פ. חזרתי אליה במכתב והסברתי לה את טענתי ומיצידי שתפנה את המכתב למשטרת ישראל. היא חזרה אלי במכתב, והפעם מאיים יותר, שמרשתה (מד"א) אינה פונה לצד שלישי ואם לא אשלם תוך 30 יום היא תפתח לי תיק בהוצל"פ. מעיוני בכתבות עליה (דרך גוגל: דינה פרנקל), נתקלתי בהרבה תגובות מאנשים שנפגעו ממנה ואף יש כתבה בה היא פיצתה ב30 אלף שקלים אנשים שנתבעו על ידה.
אודה לכם אם תעזרו למגר את התופעה הזאת בשם דינה פרנקל.
תודה
עוגמת נפש סוג הנזק :
לבטל את החוב, לדרוש ממד"א להפסיק לעבוד עם חובבנים שכמוה. פתרון נדרש :

מגן דוד אדום שירות לקוחות

, תגובה:
ירוחם מנדולה, דובר מד" שם ותפקיד:
מד"א גובה תשלום מתוקף תקנות מגן דוד אדום (אגרות הסעת חירום באמבולנס) התשס"ו - 2006 , לפיהן יש לגבות תשלום מלא גם אם השירות הסתיים בבדיקה רפואית בלבד או בסירוב להתפנות לביה"ח. על פי אותן תקנות, על מקבל השירות לפרוע את החוב ולא המזמין. תגובה:
לשלם את החוב לאלתר, וכך לחסוך עוגמת נפש מיותרת נוספת - עיקולים. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה