פרטי התלונה

תלונות מגן דוד אדום

תלונות חירום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב תשלום עבור מד"א כשהדרישה לא נשלחה נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
אביקזר סעדה הינה אישה קשישה, לאחרונה נשלח לה מכתב התראה מאיים באמצעות עו"ד דינה פרנקל כי ישנו חוב משנת 2008. אימי מעולם לא קיבלה מכתב דרישה כזה. התקשרנו אל משרד עו"ד שם נאמר לנו כי יתכן והדרישה נשלחת אל המקום ממנו מפנים את החולה. אם כך כיצד יתכן שהחולה תדע בדבר חובתה לתלשום כאשר זו מעולם לא נשלחה לה. יתרה מכך איננו מתנגדים לתשלום אך מדוע עלינו לשלם צעבר לדרישת התשלום גם הוצאות ופעולות גביה. איך יתכן שהמדינה פועלת כך כנגד אנשים קשישים?
כספי סוג הנזק :
תשלום האגרה בלבד. פתרון נדרש :

מגן דוד אדום שירות לקוחות

, תגובה:
ירוחם מנדולה, דובר מד" שם ותפקיד:
מד"א שולח מכתבי תזכורת בטרם הוא מעביר את החוב לטיפול משפטי, לכתובת שמסר החולה או מלוויו לצוות באותם הזמנים.

כידוע, מטבע פעילותו מד"א מעניק את שירותיו - לחולים, פצועיים, קשישים, נכים וחולים כרונים וטרמינליים.
תגובה:
לפרוע את החוב. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה