פרטי התלונה

תלונות מגן דוד אדום

תלונות חירום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב ללא הצדקה + ריבית פיגורים נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏12 ‏מאי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
אזור חולון בת-ים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בהודעת התשלום לפיאה פורטונתה נשלח חיוב של 412 ש"ח כולל ריבית והצמדה על טיפול שקיבלה. ברצוני לציין שלא קיבלה שום טיפול ואף צוות מד"א לא נכנס לביתה, לא ראה אותה ואף לא בדק אותה. וזה לאחר מס' מקרים שהגיעו אלינו מד"א ( ע"י הזנקה של חברת נטלי) ושילמנו על הטיפול שקיבלה.הצוות הקודם שהיה אמר שבמידה והם לא עוברים את סף הדלת לא מוצאים חיוב וזה המקרה הנ"ל ב- 12/5 התשובה שקיבלתי מאיציק בן אהרון שאבדוק קבלת החזר מול נטלי. אני לא מבינה למה אני זו שצריכה לבדוק זאת לא אנו הזמנו מד"א ואף לא קיבלנו טיפול. אשמח אם מישהו יחזור אליי טלפונית לנייד 052-3699355 שאגולל את הסיפור. יש לי טלפון של מזכירתו שאין תשובה או לחילופין תפוס כל הזמן 03-9695360 אילנה.
ביטול חיוב פתרון נדרש :

מגן דוד אדום שירות לקוחות

, תגובה:
ירוחם מנדולה, דובר מד" שם ותפקיד:
תודה על הפנייה. תגובה:
התלונה בבדיקה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה