פרטי התלונה

תלונות מגן דוד אדום

תלונות חירום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
משרד עו"ד דינה פרנקל נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
פוניתי לאחר תאונת דרכים בדצמבר 2010, לאחר מספר חודשים פנו אלי ממד"א, עניתי לבחורה החביבה שזאת הייתה תאונה בדרך לעבודה וכי לידיעתי עליהם לפנות לביטוח הלאומי. היא הודתה לי ונפרדה ממני לשלום.
היום קיבלתי מכתב איומים "לידיעתך פעולות אלו כרוכות באי נעימות רבה ובהוצאות גבוהות" ועוד כהנה, ממשרד עו"ד דינה פרנקל.
התקשרתי אליהם ונעניתי ע"י עו"ד בשם דוד, (המשרד סירבה לתת לי את שמו המלא), אדם יהיר, גס רוח ומתנשא, שהודיע לי שלא מעניין אותו, בעייה שלי, מבחינתו חובותי יכולים ולתפוח ולסיום, טרק לי את הטלפון!!!
לא היה לידי, הייתי מקיא עליו באותו רגע.
מד"א, זאת הרמה של האנשים איתם אתם עובדים.
להבא, רצוי שאנשיכם יסבירו תהליכים לאנשים אליהם הם מתקשרים.
איכססססססססס
ועוגמת נפש ועלבון סוג הנזק :
החזירו לי את סכומי ה"גבייה" של משרד עו"ד המהולל... פתרון נדרש :

מגן דוד אדום שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה