פרטי התלונה

תלונות אסם

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית צרכנים במוצרי החברה נושא התלונה:
אליעזר יובל שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
מזה שנים התרגלנו כצרכנים של אוסם לרכוש את סוגי הבסלי של אוסם כאשר הן מופיעות בשתי חבילות עיקריות של 200 גרם ו70 גרם. לפני זמן מה החליטה החברה ללא ידוע הצרכנים להקטין את המשקל בחלק מין האריזות של המוצרים. זאת כמובן ללא הקטנת האריזה.
שאלתי היא : במידה ומודבר בעלייה בחומרי הגלם של המוצרים הספסציפים כפי שטוענת החברה (דרך אגב חומרי הגלם בכל מוצרי ביסלי כמעט זהים לחלוטין בכל הטעמים) למה לא בחרה החברה בדרך פשוטה הרבה יותר של יקור מחיר המוצר, אלא בהקטנת התכולה ללא הקטנת האריזה וללא גילוי נאות.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פשוט לא לקנות. פתרון נדרש :

אסם שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה