פרטי התלונה

תלונות אסם

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחיר גבוה ב 38% עם שינוי האריזה ופחות כמות מוצר נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
מזה עשרות שנים אופה אמי עוגות גבינה בסיוע אבקת "אינסטנט פודינג" של " אוסם".
והנה, לפני מספר ימים היא הלכה לקנות את הפודינג הזה, וגילתה שהוא מופיע בעטיפה חדשה וזוהרת,
אך באותו "טעם אהוב" כמו תמיד, כפי שמבשר הכיתוב מימין.
רק כשהגיעה הביתה, גילתה אמי היקרה שהקופסה החדשה - הגדולה בהרבה מהקופסה הישנה - גם קלה ממנה באופן משמעותי.
בעוד הקופסה הישנה והקטנה שקלה 95 גרם טבין ותקילין, הרי הקופסה החדשה שקלה 80 גרם בלבד!

ולא זו בלבד, אלא שהקופסה החדשה עולה 4.50 ש"ח (סליחה, 4.49 בלבד), ואילו הקופסה הישנה עלתה 3.70 ש"ח (סליחה, 3.69 בלבד).

ולהמחשה ברורה:

קופסה - משקל - מחיר

ישנה - 95 גרם - 3.69

חדשה - 80 גרם - 4.49

במלים פשוטות, אוסם העלו את המחיר ב-38% בקירוב! אבל לא סיפרו על כך לאף אחד -
הם רק טרחו לאחוז את עיניהם של הלקוחות הנאמנים, וסיפרו להם שזה "הטעם האהוב באריזה חדשה".

עלבון סוג הנזק :

אסם שירות לקוחות

, תגובה:
שרות צרכנים אסם שם ותפקיד:
שלום רב
תגובה:
אני מודה לך על פנייתך.
לצערינו מתגלגל לאחרונה ברשת האינטרנט מכתב שכתב אדם בשם אהוד תגרי ובו השמצות חסרות בסיס בנוגע לאסם.
העובדות הן שאסם לא שינתה את משקל המוצרים אלא רק את עיצוב האריזות .
לעניין המשקל ,משקל המוצר "אינסטנט פודינג שוקולד" היה ונשאר 95 גרם ,ומשקל המוצר "אינסטנט פודינג ווניל" היה ונשאר 80 גרם.
לענין המחיר ,אין באפשרותה של אסם וחל עליה איסור לקבוע את המחיר שבו ימכר המוצר לצרכן על ידי הקמעונאים.
אסם אינה אחראית למחירים שבה נמכרים מוצריה ומטבע הדברים שיהיו הבדלים בין הקמעונאי ם.
כמו כל היצרנים האחרים גם אסם נוהגת להעלות את מחיר מוצריה מעת לעת.במסגרת זו העלתה אסם לפני 8 חודשים את מחיר המוצר ב 9 אחוזים.

לשרותך בכל עת
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה