פרטי התלונה

תלונות אסם

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חבילת במבה 80 גרם לא סגורה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
כתבתי את תלונתי מיידית דרך אתר האינטרנט. משלא קיבלתי מענה שלחתי בדואר הרגיל את המכתב הזה ב10/10/05 (כשבועיים אחרי הפניה באינטרנט), ועדיין לא קיבלתי מענה.
תוכן הפניה:

אני צרכנית קבועה (וגאה...) של הבמבה שלכם, ולא מחליפה אותה באף חיקוי אחר...
לראשונה מזה שנים של צריכת במבה קבועה, נתקלתי בבעיה באריזת 80 גרם של במבה (האריזה שאתם מכנים "במבה יום הולדת". כלומר, לא הכתומה המסורתית).
התפר האחורי שעובר לגובה האריזה מקופל שמאלה, ועל כן לא סגור לכל אורכו. מה שאומר – חבילת במבה עם פתח גדול באריזה, באופן שכמעט בלתי אפשרי לשים לב אליו בזמן הקניה.
לצערי, אכן לא שמתי לב לכך בזמן הקניה ורק בבית התבררה לי התקלה באריזה. הבמבה, מיותר לציין, מן הסתם איבדה את טריותה. מעבר לזה – מובן שחששתי לטעום ממנה, שמא נכנסו גופים זרים או חיידקים למיניהם דרך הפתח.
(לשימושכם: הברקוד על גבי האריזה נושא את המספר 7 290000 068770. תפוגת הבמבה כפי שרשום בגב האריזה: 28/12/05.)

אגב, פנייה מקוונת דרך אתר אוסם (www.osem.co.il) לפני כשבועיים בנושא זה, לא זכתה למענה, וחבל.
אשמח ואודה לכם אם תואילו לטפל בפנייתי!
כספי סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

אסם שירות לקוחות

, תגובה:
רותם סוסינסקי שרות צרכ שם ותפקיד:
טלי שלום
צר לי אך את פנייתך ששלחת באמצעות אתר אסם לא קיבלתי
אשמח ליצור עימך קשר טלפוני ולטפל בפנייתך
תגובה:
אצור עימך קשר טלפוני על מנת לטפל בפנייתך פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה