פרטי התלונה

תלונות אסם

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על קרקר זהב נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
ביום ב' ה- 28/2/11 קניתי בשופרסל דיל קרקר זהב באריזה של 900 גרם (אריזה חסכונית) קוד 74764 כאשר הגעתי הבייתה פתחתי את החבילה שנמצאת בתוכה 6 אריזות של 150 גרם התאכזבתי להתקל בקרקרים חוורים ללא צבע שמאוד דוחה
לאכול אותם.בני משפחתי מכורים על הקרקרים הללו עוד מהיותי ילדה קטנה.
אין מצב שהם לא יהיו אצלי בבית מידי שבוע אני קונה 2 אריזות הבודדת אמש החלטתי לקחת את האריזה הגדולה. ילדיי הכריזו שהם לא רוצים לאכול אותם כי זה מאוד דוחה אותם. עד היום צבעם היה שחום (אפוי כמו שצריך) חבל שמוצר
כזה מוצלח כשמו הוא קרקר זהב יאכזב אותנו. חבל לי שאני צריכה לזרוק את
כל השש אריזות. אבקשכם לבדוק את הנידון ולהשיב לי בהקדם.
מראש,
רב תודות על הטיפול המסור
אתי
נ.ב.
לצד תלונתי יש לי לומר רק דברים טובים שאין כמו המוצרים שלכם (אוסם) מותג
הבית שלנו. לכן היה קשה לי אם המוצר הלא מוצלח.

אסם שירות לקוחות

, תגובה:
רויטל - שירות הצרכנים שם ותפקיד:
שוחחתי עם הצרכנית.. פנייתה טופלה. הוסבר חריגות המקרה ועל בקרת האיכות הקפדנית הקיימת במפעלנו וכי פנייתה הועברה להמשך בדיקה וטיפול של מחלקת הבטחת האיכות שלנו.. נשלח שובר לזיכוי . תגובה:
נשלח שובר זיכוי פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה