פרטי התלונה

תלונות מיקרוסופט

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלפת מוצר נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏19 ‏פברואר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ילדי טהרן ראשל״צ כתובת:
סינמה סיטי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי מהחברה שני סטים של מקלדת ועכבר של מיקרוסופט. לאחר 3 חודשים ביקשתי להחליף את אחת העכברים בתלונה שאינו עובד תקין בזמן עבודה ממושכת. הנציג בחנות ביקש לבדוק את המוצר ולדבריו (וגם לדברי מנהל החנות) מבחינתם המוצר תקין ואינם מוכנים להחליפו.
הסברתי בפירוט מה הבעיה ושאפשרי שבדיקה של דקה לא בהכרח תעיד על הבעיה, מה גם שיש ברשותי עכבר זהה לחלוטין שעובד תקין לגמרי ויש הבדל ברור בניהם מבחינת עבודה ותקינות.
התשובה שקיבלתי: ״אם יבוא היבואן זו מילה שלי מול שלך, לא מוכן להחליף״
הבהרתי לנציג שהוא לא טכנאי מוסמך ושאני מבקש שיתנו לי שירות כמו שהובטח לי במעמד הקניה ושלא ירדו לרמות של מילה מול מילה כי אני לא שקרן.
בנוסף אמרו לי לפנות ליבואן, ביקשתי לנסות ליצור איתו קשר מהסניף כדי לברר איך ניתן לטפל בבעיה. התשובה: ״אני לא עובד בשבילך״.
יש לציין שיצרתי קשר עם היבואן והם הסכימו ללא בעיה להחליף את המוצר.
יצאתי מהחנות מאוד מושפל מהיחס ומכך שנתנו לי להרגיש כאילו אני עבריין שמנסה לעבוד עליהם.
מה גם, התשובות חסרות הסבלנות והמאוד בוטות היו ממש לא לעניין וגרמו לי למבוכה רבה.
ממש חוייה לא נעימה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
בירור על השירות המעליב, וחוסר שירות להחלפת מוצר פתרון נדרש :

מיקרוסופט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה