פרטי התלונה

תלונות מיקרוסופט

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אובדן קבצים אישיים עקב רשלנות נושא התלונה:
דדון דניאל שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
מדובר ב2 תקריות שבעקבותיהן איבדתי קבצים בעלי ערך רב.

לאחר השדרוג לווינדוס 10 יצרתי קשר עם מיקרוסופט לתמיכה טכנית מכיוון שכוננים שלי לא זוהו על ידי מערכת ההפעלה. הנציגה הטכנית התחברה למחשב שלי בשליטה מרחוק וביצעה כמה פיעולות - בין השאר פירמטה הארד דיסק חיצוני שהיה מחובר למחשב וכלל אלפי קבצים אישיים שגובו אליו - לא הגשתי תלונה מתוך הזדהות עם הנציגה היות ואני עובד במקצוע דומה.

המקרה השני - לאחרונה בוצע במחשב עדכון יזום ממיקרוסופט (Windows Update) שנקרא - November Update, העדכון הזה התבצע במחשב שלי מאוחר יותר היות והחיבור שלו לאינטרנט לא היה סדיר. לאחר העדכון נעלמו לי מספר תקיות שהכילו מאות קבצים משולחן העבודה. נציגי מיקרוסופט ארה"ב וישראל הודו בפני בפה מלא כי מדובר בבעיה ידועה שקרתה להרבה משתמשים לאחר העדכון האוטומטי של נובמבר. לאחר טיפול מתמשך של כחודש בו אני מטורטר ע"י נציגי השירות של החברה עדיין אין פיתרון או תגובה רשמית.

הקבצים האבודים היו פרוייקטים מוזיקליים שבחלקם הושקעו עשרות אלפי שקלים להקלטות אולפן באולפני ברדו ברמת גן - אם יש צורך בקבלות הן יסופקו - הנזק הכספי ממשי ונלווים לו נזקים רבים נוספים.
עוגמת נפש ובזבוז זמן סוג הנזק :
פיצוי כספי נכבד ביותר פתרון נדרש :

מיקרוסופט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה