פרטי התלונה

תלונות מיקרוסופט

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
למה אין הוראות בעברית? נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
לא ידוע כתובת:
תיאור הבעיה:
קניתי סימולטור טיסה 2004 של מייקרוסופט ובאריזה לא היו הוראות הדרכה בעברית,כשהתקשרתי למשרדי החברה הוליכו אותי סחור וסחור ונמנעו מלענות לי רק כשביקשתי שלוחה אחרת חוץ משירות לקוחות גילו לי שחברה אחרת מתעסקת בזה ובחברה השיינה פשוט אמרו שאין!!!!!!!
יש לי שני שאלות:
1.למה אין הוראות בעברית במשחק שעולה מינימום 250 ש"ח?ולמה לא ציינתם זאת על העטיפה?
2.למה לטרטר לקוח שיתקשר ויבזבז זמן כאפשר לומר בקלות שאין?.
כיום המשחק יושב אצלי בבית וקשה לי להבין בהרבה מהמקרים מה לעשות!!!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
הכנת הוראות בעברית,ואם לא-אז להודיע מראש ללקוח לפנ פתרון נדרש :

מיקרוסופט שירות לקוחות

, תגובה:
אורית לנדאו - מנהלת פנ שם ותפקיד:
שלום דודו

תודה רבה על המשוב הנ"ל .
העברתי את הנושא לבדיקה בשרות הלקוחות שלנו - הנ"ל יצרו איתך קשר כבר היום
תגובה:
אני אמשיך לעדכן אותך כל שלושה ימים בסטטוס התלונה .

בברכה ויום טוב
אורית
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה