|
|
|
|
|
|
שרות לקוחות הגרוע ביותר של מיקרוסופט |
נושא התלונה: |
יום חמישי 25 ספטמבר 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ברשות החברה שלי למעלה מ10 מחשבים ובכולם תוכנות חוקיות של מיקרוסופט.
עקב תקלת מחשב נלקח המחשב מאיתנו והוחזר אתמול בערב מתיקון וכנראה שהוחלף הלוח אם או כרטיס מסך.
תוכנת האופיס 2003 שנרכשה לפני כשנה ועבדה ללא תקלה דרשה אקטיבציה הבקר.
בפניה אליכם מהשעה 08.10 ועד 10.30 לא הצלחתי גם בעזרת שרות הלקוחות והתמיכה הטכנית לפתור את הבעיה .יתרה מזאת אני חש אידיוט שרכשתי תוכנות חוקיות כי אתם הפכתם מנכ"ל חברה לאויל ותיעתעתם בי כאילו אתם מתכוונים לעזור בזמן שהתעלמתם ממני למעלה משעתיים וחצי.
הצעתי גם שאני אגיע אליכם פיזית כיברשותי גם הרשיונות וגם הדיסק המקורי שנרכש ברח המאבק בגבעתיים והיה האחרון בארץ בדצמבר 1007.אבל אתם בחרתם לא לעזור.
נכון ליום ראשון אני מסיר את תוכנת האופיס אצלי ושם במקומה אופן אופיס ויותר מזה אני מתכוון להגיע לכל מיני קהילות חשובות ולא חשובות באינטרנט כדי לייידע את כולם מודע לא לרכוש תוכנה חוקית אלא מוטב לצרוב תוכנה גנובה ופרוצה ללא אקטיבציה.
מיכתב זה יועבר כלשונו בכל אתר בו אוכל להשאיר אותו לידיעת כולם.
הושאר אצלכם מיספר הטלפון שלי ובכל מהלך היום כלל לא חזרתם ולו לברר אם הצלחתי או לא.אם אלו פני שרות הלקוחות שלכם הרי שאתם עלובים ואתם צריכים אדם שידריך אתכם לקבל אנשים מאיכות גבוהה יותר ולא קובץ מובטלים שנידבקו אליכם בטעות.
|
עלבון |
סוג הנזק : |
לפטר לאלתראנשים שאינם מבינים שרות לקוחות וכבוד הלקוח מהו! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
מיקרוסופט שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|