פרטי התלונה

תלונות מיקרוסופט

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אקסבוקס 360 מיובא לישראל אבל בלתי אפשרי לממש את האחריות נושא התלונה:
בן-קיקי אמיר שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לא רק שאין ספק שירות רשמי למוצרי אקסבוקס בישראל, יתרה מכך מרכזי תמיכה של מייקרוסופט לא מטפלים בקונסולות שנשלחות מישראל! מדובר בבזיון, מדוע האחריות שלי לא מכובדת גם אם אני משלם על המשלוח בעצמי?

בהתחשב בכך שמייקרוסופט ידועים לשמצה בכך שהקונסולות ה"מתוקות" שלהם עשוית להתקלקל שוב במהרה מדובר בבדיחה עצובה!

בנוסף לכך התמיכה באי-מייל של מייקרוסופט כל הזמן מחזירה תשובות אוטומטיות ולעולם לא תענה ע"י נציג אנושי!

בנוסף לכך תיקון אצל ספק שירות לא מורשה יבטל את האחריות על הקונסולה!

אם אין שירות שלא ימכרו או ייבאו! מישהו צריך לקחת אחריות על הקונסולות!

אי הספקת שירות סוג הנזק :
לקיחת אחריות מצד מייקרוסופט או היבואן על תקלות חומרה באקסבוס! פתרון נדרש :

מיקרוסופט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה