פרטי התלונה

תלונות מיקרוסופט

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חידוש אוטומטי נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏15 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לחברת MSN חשוב מאוד לחדש אוטומטית את מנוי הלקוחות שלה באינטרנט, באתר HOTMAIL.COM
לפני כשנה עשיתי מנוי לתוכנית המגדילה את נפח התא לשני ג'יגבייט תמורת 20 יורו. מאז כל חברה מציעה את זה בחינם ואינני רוצה לחדש את המנוי - אך יש לי בעיה. זה ממש בלתי אפשרי לבטל את המנוי דרך אתר MSN על שלוחותיו השונות. אין כל תמיכה או דרך להודיע על סוף החיים המשותפים. הם שלחו לי הודעה על גביה קרובה של דמי המנוי שהנתיים, ואינני יכול למנוע את החיוב, כי אין עם מי לדבר שם, אי שם במרחב האינטרנט העולמי...
כספי סוג הנזק :
להחזיר לי את דמי המנוי שנגבו ללא אישור ממני. פתרון נדרש :

מיקרוסופט שירות לקוחות

, תגובה:
אורית לנדאו - מנהלת פנ שם ותפקיד:
שלום רב
תודה רבה שפנית אלינו .
נעשתה שיחת וידעה עם הלקוח ומרכז הMSN לשביעות רצון הלקוח
תגובה:
הבעיה נפתרה בשיחת הועידה עם MSN חו"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה