פרטי התלונה

תלונות מיקרוסופט

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בירוקרטיה בולשביקית נושא התלונה:
גארי דוד שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי עם המחשב windows vista ultimate 64 bit שכללה שדרוג ל windows 7 באותה מתכונת.
אחרי מספר חודשים של שימוש קיבלתי פתאום הודעה "העותק שלך אינו מקורי"!?!
פניתי לשירות מיקרוסופט ואחרי לא מעט טרטורים עם מענים אוטומאטיים ומספר טלפונים,
התבקשתי לשלוח פקס עם צילום של מדבקת הרישיון והדיסק.

הודו שהם רואים שהכול חוקי אך מצאו שאין התאמה בין הרישיון לדיסק.

המוצר נשלח ממיקרוסופט, הרישיון ממיקרוסופט והדיסק של מיקרוסופ וכמובן הטעות של היא של מיקרוסופט.

סירבו לפתור לי את הבעיה וביקשו שאפנה אל החנות שקניתי ושהוא יפנה למפיץ והמפיץ יפנה אליהם!?!

ממש יעילים...

כמובן החנות שקנתה ממפיץ ידוע ומאושר של מיקרוסופ פנה אל מיקרוסופט ואחרי שהם ראו שהכול חוקי הודו שיכולה להיות כאן טעות שלהם, אך עדיין לא פתרו לי את הבעיה.

איני מבין, אני גם נותן שירות ואני לא מצליח לעלות על דעתי זלזול כל כך בוטא בלקוח וטיפול כל כך לא יעיל.

האבסורד הגדול ביותר הוא שאצל כל האנשים שאני מכיר שעובדים עם עותקים לא חוקיים הכול עובד יפה...

אני יושב ומחכה אחרי מספר שעות ואז בעל החנות שפעל נמרצות לפתור את הבעיה התקשר להודיע שלצערו הודיעו לו שזה יכול לקחת קצת זמן....
המחשב הזה הוא הכלי העבודה שלי, הנזקים הכספיים מאובדן חוסר היכולת לעבוד הולכים ומצטברים ולמרות שהסברתי להם את המצב העדין, אני עדיין מחכה בחוסר עונים עד שיועילו בטובם להתפנות לבעיה שהם עצמם יצרו
בזבוז זמן ועוגמת נפש סוג הנזק :
פתרון הבעיה מיידת פתרון נדרש :

מיקרוסופט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה