פרטי התלונה

תלונות מיקרוסופט

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סחבת במתן שירות מעל 60 יום נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 6/7/10 רכשתי מרשת אייבורי מחשבים תוכנת מיקרוסופט מקורית (מצ"ב קבלת רכישה + צילום דיסק + מדבקה על המחשב). במהלך חודש אוקטובר קיבלתי הודעת מערכת במחשב this copy of windows is not genuine. בבירור מול מחלקה טכנית של אייבורי מחשבים נאמר לי כי הייתי צריכה לבצע אקטיבציה בהתקנת הדיסק. דבר שלא נאמר לי בעבר כשרכשתי את המחשב והתוכנה מאייבורי מחשבים. היות והמדבקה המקורית עם קוד האקטיבציה ממוקמת ע"ג המחשב ואני נוהגת לנקות את האבק עם מגבון. המספרים לא ברורים. נתבקשתי לפנות למיקרוסופט לשחזור הקוד.
בתאריך 31/10/10 יצרתי קשר טלפוני עם מיקורוספט ושוחחתי עם בחור בשם תומר שביקש שאשלח בפקס מכתב עם כל הפרטים שהעלתי בפניו + קבלת רכישה + צילום דיסק מקורי + מדבקה מטושטשת ע"ג המחשב. באותו יום שלחתי פקס בצירוף כל המסמכים ווידאתי טלפונית שהפקס הגיע. נאמר לי שהנושא בטיפול ויחזרו אליי במהלך היום. המתנתי יומיים ולא נעניתי לכן פניתי שוב באמצעות פקס וציינתי בכתב ידי " תזכורת שניה 2/11/10" (מצ"ב אסמכתא לכל הפקסים שנשלחו), בעקבות הפקס הזה יצרו איתי קשר טלפוני ומסרו התנצלות ושהנושא בטיפול וישלחו לביתי קוד אקטיבציה משוחזר או חלופי בהקדם. לאחר כשלושה שבועות, כשלא קיבלתי דבר בדואר ואפילו לא שיחת טלפון ממיקרוסופט, שלחתי שוב פקס בתאריך 24/11/10 עם כותרת גדולה "הודעה 4 בנושא - 24/11/10 נשלחה תזכורת גם ב-2/11/2010" (מצ"ב אסמכתא + אישור שליחה בפקס). מיותר לציין ששוב לא נעניתי והנושא עדיין פתוח. אני מקבלת הודעות מערכת במחשב במהלך כל היום על תוכנה לא חוקית, ועיכובים בגלישה היות וכל רגע קופצת לי ההודעה כי יש בעיה בתוכנה וזה משבש את הגלישה.
בתאריך 9/1/2011 יצרתי שוב טלפון עם מיקרוסופט ושוחחתי עם נציג בשם עמית. העלתי בפניו את כל הסחבת והשירות הלקוי. התבקשתי להמתין על הקו כדי שיברר את הנושא. לאחר המתנה לא קצרה (כשאני משלמת על שיחת הטלפון) התבקשתי שוב לשלוח את פרטי הבעיה במייל + צירוף כל המסמכים (לאחר ששלחתי 4 פעמים בפקס!!!). ביקשתי את כתובת המייל כדי שאשלח בפעם החמישית ועמית במקביל ביקש ממני את כתובת המייל שלי כדי שמיקרוסופט ישלחו לי פניה ואצטרך לאשיב אליה בצירוף המסמכים. הודעתי לעמית שאני מאוד סקפטית שהנושא יטופל והוא הבטיח לי שאקבל מייל ממיקרוסופט לכל המאוחר עד מחר כלומר 10/11/2011. היום 11/1/2011 השעה 9:20 ועדיין לא קיבלתי מענה ממיקרוסופט. זו חוצפה שאין כדוגמתה. במהלך החודשיים פניתי גם לאייבורי מחשבים שהתנערו מאחריות והפנו אותי לטיפול מיקרוסופט.
בזבוז כספי, זמן סוג הנזק :
טיפול מיידי ופיצוי הולם פתרון נדרש :

מיקרוסופט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
עד כמה לדעתך בטוח לקנות באינטרנט?
במידה רבה מאוד
במידה רבה
במידה מועטה
לא השפיע
נמנע
לחתונה