פרטי התלונה

תלונות מיקרוסופט

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי התייחסות נציגי חברת מייקרוסופ לבקשתי לפיצוי על מוצר פגום שלהם שנקנה בשופרסל- פאואר- סנטר, אשקלון. נושא התלונה:
‏יום שישי ‏29 ‏אפריל ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
נושא תלונתי הוא הנ"ל כאשר רכשתי מקלדת ועכבר עם משדר מסוג wirless desktop מס' לא זכור לי כרגע.
את המוצרים הנ"ל רכשתי ב-5.05.11 וביום 6.05.11 כשבדקתי אותם הם לא היו תקינים.
עקב לחץ זמנים לא יצא לי לבדוק שוב את המוצרים עד ל-12.05.11 אז בדקתי אותם הרבה פעמים והם לא היו תקינים.
באותו יום יצרתי קשר עם בחורה בשם בר מהחברה שדיברה בטון נוקשה לא נחמד ואדיש- ביקשה ממני לבדוק הרבה פעמים את המוצר והקשיתה עליי מאוד ועל אבא שלי שכן היינו צריכים להתכופף הרבה פעמים וללחוץ הרבה פעמים על לחצן מסויים וקיבלתי כאבי- גב עזים באותו אחה"צ עם כול הבדיקות שלה שכן אני סובל מפריצת- דיסק ובעיות גב גדולות.עליי לציין שכשקניתי את המוצר בסניף שופרסל הנ"ל הוא עלה לי 99 ש"ח וזאת במחיר מיבצע ונמוך בהרבה מכול שאר הרשתות- המוכר שאת שמו שכחתי אמר שהמוצר עלה הרבה יותר והורד מס' פעמים למחירו הנוכחי.ב- 13.05.11 כשאבא שלי הלך למסור בחזרה את המוצר בחורה שעבדה שם בשם מריי בדקה אותו ואמרה שהוא לא תקין והציע לאבא שלי להוסיף 40 ש"ח ולקנות מקלדת, עכבר עם חיבור usb כי המוצר נימצא אצלה בבית והוא טוב.
אבא שלי הוסיף 40 ש"ח וקנה את המוצר שהתברר באותו יום כתקין ואיתו אני כותב תלונה זו.מה שעצבן אותי הכי הרבה הוא שנציג טכני של מייקרוסופ בשם ירוסלב התקשר אליי באותו יום וטען שהאחריות על- כך שהמוצר לא תקין היא של המשווק שהיא:שופרסל- דיל והוא יפנה בתיאום עם החברה לשופרסל לטפל בתלונתי.אני חושב שאותו ירוסלאב אמר דברים מאוד לא נכונים שכן אחריות על המוצר ותקינותו הם של היצרן, כלומר- מייקרוסקופ.הוא שלח לי מייל באותו יום והן בשיחתי איתו והן במייל לא התייחס לפיצוי בגין עוגמת- הנפש שניגרמה לי על מוצר שלהם שהוא פגום!!!.אני חושב שאבא שלי לא היה צריך להוסיף כלום!!! על מוצר אחר שהוא לא טוב יותר מהמוצר המקורי שהיה פגום אך לא כך שאר המוצרים מסוגו -אך את זאת לא בדקתי.לאחר יומיים קיבלתי משוב מחברה שעושה סקרים על מייקרוסופ ובה טענתי את טיעוניי אך כבר מס' שבועות שלא קיבלתי שום פנייה בנושא מחברת מייקרוסופ.
אני מבקש פיצוי מהחברה על מוצר ששילמתי עליו את מלוא המחיר וניקנה כדין אך התברר שהוא פגום.ניגרמו לי בעיות- גב קשות ועוגמת- נפש על נסיונות רבים לתפעל את המוצר ללא הצלחה.
כללית, איני מרוצה מחברת מייקרוסקופ אלייה אני פונה לעיתים ב- 4 השנים האחרונות- אומנם עונים בנימוס אך בכול המיקרים והם רבים שפניתי אליהם סיננו את בקשותיי והגבילו את יכולתם לעזור בכול מיני טיעונים והדבר מרגיז מאוד מאוד!!!.
אבקש את טיפולכם המיידי בתלונתי זו ועדכוני בהתאם.
כספי. סוג הנזק :

מיקרוסופט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה