פרטי התלונה

תלונות מיקרוסופט

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בעיה טכנית שלא טופלה אלא גרמה לבזבוז זמן נושא התלונה:
לייזר אושר שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
זה לא בשביל לקבל עזרה כבר כי הבנתי שישועה לא תגיע מהתמיכה הטכנית של מייקרוסופט - למרות שזכור לי שהשירות בעבר היה מדהים. יש לי בעיה טכנית במוצרי אופיס חוקיים שקוראת בעקבות עידכונים של מייקרוסופט. כאשר החלה לצוץ הבעיה התומך הטכני בצ'אט נתן לי פיתרון לעשות שחזור מערכת - הפיתרון היחיד היעיל שנציג תמיכה נתן לי - אבל הבעיה היא שאחרי שמותקנים עידכונים עוד פעם הבעיה חוזרת ועוד פעם שחזור מערכת. מכאן התחילה סאגה שלמה - אני כבר פיתחתי מערכת יחסים אישית ואינטימית עם נציגי הצ'אט שכל פעם נתנו לי פיתרון עם מאמר אחר שלא רק שלא עזר אלא יצר את הבעיה שוב כדי שאני אצטרך לבלות עוד דייט יומי עם שחזור המערכת שלי. לנציגי צ'אט לוקח מלא זמן לענות - אחת לכמה דקות (במקרה הטוב יש תגובה) ונציגי המענה הטלפוני נותרים נחמדים ונבוכים אל מול ההנחיות הנוקשות שניתנו להם (ככל הנראה) - אם יש פיתרון אמיתי לבעיה - אשמח לדעת אותה - ואם לא אז בבקשה תגידו ללקוחות שלכם שאין פיתרון כדי שלא יבזבזו שעתיים יקרות כל יום שהיה אפשר לכתוב בהן דבר מה או ליעל אותן לדברים שצריך... וכל פעם מנתקים איתי את השיחה בצ'אט בעודי באה לשאול אותם עוד שאלה - בקיצור ממש ממש מתסכל - ונחשו מה? התקלה לא נפתרה...
אשמח לפתור את הבעיה - אבל בעיקר לשתף בתסכול פתרון נדרש :

מיקרוסופט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה