פרטי התלונה

תלונות מיקרוסופט

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת תמיכה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏10 ‏ינואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב- 1/12 רכשתי מחשב וצג חדש. היות והיה ברשותי אופיס 2007 החלטתי לבהזדמנות זאת גם לשדרג את האופיס לחדיש ביותר שהוא 2010 שכולל בתוכו: וונדוס, אקסל ופאור פוינט.
התיעצתי עם שרות לקוחות לגבי כתובות שניתן לרכוש את האופיס החדש. בחורה בשם שני חסיד ואלי שאיר נתנו לי כתובת ברמה"ש לרכוש בחצי מחיר את האופיס.
כמובן רכשתי ושדרגתי כאמור א ב ל מסתבר שגירסת 2010 ממש שונה מ- 2007 לכן, נאלצתי להתקשר למיקרוספט כדי לקבל תמיכה. להפתעתי, נאמר לי שבגלל שרכשתי את האופיס בהנחה בחצי מחיר, לא מגיעה לי תמיכה ממיקרוסופט. הייתי ב ה ל ם שרות לקוחות לא "רמזו" לי אפילו שאם אקנה בהנחה לא אקבל תמיכה. הדבר אילץ אותי להזמין תומך הביתה ולשלם 150 ש"ח. לדעתי זו חוצפה ואשמח באם תעזרו לי להבין את פשר הדבר.
אילו ידעתי שלא אקבל תמיכה, בטוח שהייתי קונה אופיס במחיר מלא !!!! אף אחד לא טרח להזהיר אותו.
ב ב ר כ ה
רותי שגב אשמח לתשובה - תודיעו לי בבקשה לטלפון היכן אוכל לראות את התשובה
+ עלבון סוג הנזק :

מיקרוסופט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה