פרטי התלונה

תלונות מיקרוסופט

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חברת מייקרוסופט מקשה בכוונה על התקנה מחדש של תוכנה שנרכשה מהם נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הם עושים תרגיל לצרכן, בכך שהם מקשים עליך להשיג קובץ התקנה של תוכנה שרכשת מהם שהם סיפקו ללא קובץ התקנה, כדי (לדעתי) לגרום לך לקנות תוכנה חדשה שלהם. קניתי לפני כ-4 שנים מחשב שהותקן עליו מראש מייקרוסופט אופיס בייסיק 2007. את התוכנה הם סיפקו רק עם מדבקת רישיון וללא דיסק התקנה. גיליתי שאין לי דיסק התקנה רק לאחר כמה שנים כשפירמטתי את המחשב והייתי צריך להתקין מחדש. בעוד שאופיס בייסיק 2007 היא תוכנה שרכשתי באופן חוקי במחיר מלא וללא מגבלה של זמן (רישיון לכל החיים, לא לשנה שנתיים), נתקלתי בקשיים להתקין אותה מחדש. מסתבר שבעבר היה באתר של מייקרוסופט קובץ ההתקנה להורדה, אבל הם החליטו להוריד אותו מהאתר למרות שעוד הרבה אנשים יזדקקו לקובץ הזה (אין להם מקום לקובץ של כמה מאות מגהבייטים על השרתים שלהם??), והשאירו רק את האופציה להזמין דיסק התקנה שיישלח במיוחד מחו"ל (??) והלקוח "רק" צריך לשלם על המשלוח מחו"ל (כי הרי את התוכנה הוא כבר קנה ושילם עליה). עלות המשלוח מחו"ל היא 25$, וצריך לחכות זמן לא מבוטל כדי לקבל את זה. כשניסיתי לברר עם שירות הלקוחות שלהם למה הם הורידו מהאתר את קובץ ההתקנה, לא קיבלתי שום הסבר מניח את הדעת, והמסקנה היחידה שלי היא שהם מנסים להקשות על הלקוח להשתמש בתוכנה שהוא רכש, ולגרום לו כבר להעדיף לקנות גרסה חדשה יותר של התוכנה שלהם. זאת דרך לא לגיטימית למכור. הם מנצלים את הכוח שלהם לרעה. נציגת מייקרוסופט בעצמה אמרה לי שכדאי לי לפנות לחברים או לטכנאי מחשבים שבטח יש להם את קובץ ההתקנה הזה. זה כמובן אבסורד ששירות שהם היו יכולים לתת ללקוח בקלות, קובץ התקנה שהיה ראוי שיוכלו לספק בהישג יד ללקוחות שקנו מהם ,הם לא נותנים ומפנים לפתרונות מאולתרים כאלה...
כספי, בזבוז זמן, עוגמת נפש סוג הנזק :

מיקרוסופט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה