פרטי התלונה

תלונות ה.שטרן

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
צמיד שנקרע נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה וחודש רכשנו צמיד במחיר לא מבוטל בסניף הרשת שרמת אביב. חשוב לי לציין שבמהלך השנים קניתי לא מעט ברשת כיוון שבאמת האמנתי באיכות התכשיטים והשרות.
השבוע, חודש לאחר גמר האחריות, הצמיד נקרע. להפתעתי כששלחתי אותו לתיקון ציינו בפני כי התיקון יעלה כסף וכי אני לא הייתי אמורה לישון איתו.

באמת שקשה לי להאמין שזאת התשובה שקיבלתי.
רשת כמו ה שטרן שמכבדת את עצמה ובעלת שם יוקרתי ואיכותי, מרשה לעצמה לתת תירוצים ולא לתת שירות בסיסי ללקוחות שלה.
אני אפילו לא מדברת על איכות הצמיד הירודה שכך הוא נקרע כתוצאה משינה (לטענת המוכרת). אני מדברת על ההרגשה הבסיסית, שבה בן אדם מוציא המון כסף ורוצה להרגיש שזה היה שווה את זה. שיש מישהו בצד השני שמעריך את הלקוח ודואג לו לאורך הדרך.

מאד מאוכזבת ומצפה לתגובת בית העסק.
עוגמת נפש סוג הנזק :
תיקון הצמיד ללא עלות או מתן זיכוי על עלות הצמיד המקורית פתרון נדרש :

ה.שטרן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה