אי מתן אישור לביטול עיסקה |
נושא התלונה: |
אזור חיפה |
אזור: |
גרנד קניון |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
קניתי שעון זהב לפני מספר ימים, והוא נשלח לחברה לצורך החלפת רצועה (לרצועה היה אבזם מזהב לבן והשעון מזהב ולכן נשלח לתיקון הבעיה), היום יצרתי קשר עם הסניף, וידעתי את מנהלת החנות כי התחרטתי וברצוני לבטל את העסקה, המנהלת (אורנה) אמרה כי היא צריכה לברר את העניין וכי תחזור אליי בקרוב, היא לא עשתה זאת. לאחר מספר פעמים שצלצלתי לסניף והיא לא ניגשה לדבר איתי, כי הייתה עסוקה, לבסוף היא ענתה ואמרה כי לפי מדיניות החברה לא ניתן לקבל את הכסף בחזרה וכי ניתן לקבל זיכוי. השעון עלה לי הרבה מאוד כסף, ואני לא מעוניינת בזיכוי, ברצוני להדגיש כי עברו רק מספר ימים (כ-4) וטרם קיבלתי בכלל את השעון לחזקתי. מעבר לכך עד כמה שידוע לי החוק אומר כי ניתן להתחרט תוך 14 יום ולקבל את הכסף בחזרה. אשמח מאוד לשמוע תשובה מספקת מהחברה.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
ביטול העסקה וקבלת כספי בחזרה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|