הטבעת שנלקחה להגדלה וחזרה עם פגם |
נושא התלונה: |
יום שלישי 03 מרץ 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
קניון רמת אביב |
כתובת: |
קניון רמת אביב |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ב-12 לפברואר נרכשה עבורי טבעת אירוסין משובצת אבן טופז בחנות ה. שטרן סניף רמת אביב.
המידה הייתה קטנה מדי וחזרנו לסניף. המוכרת (אלינור) הייתה מאוד אדיבה ואף הציעה להביא טבעת כזאת מסניף אחר בכדי לבדוק את המידה הרצויה, מאחר והתלבטנו אם להגדיל או לבחור משהו אחר.
כשהטבעת הגיעה לסניף ראיתי שמדובר בגירסא שונה מעט מהמקור. בגלל שלטבעת שלי יש ערך רגשי עבורי החלטתי לשלוח את הטבעת המקורית להגדלה. הספקתי לענוד את הטבעת כמה ימים וכשנשלחה להגדלה היתה במצב תקין.
כשחזרנו לאסוף את הטבעת, גיליתי להפתעתי הרבה שעל החלק המתכתי שלה יש שריטה גדולה שלא היתה שם קודם לכן. לא ציפיתי לכזה דבר בכלל ואף נאלצתי להתווכח עם המוכרת על כך שלטבעת שבמקור נשלחה לתיקון לא היה אף שריטה. הופתעתי ששום מוכרת בחנות לא שמה לב לכך. נאלצנו לשלוח את הטבעת שוב לתיקון, הפעם לעשות פוליש בשביל להעלים את השריטה.
לאחר שהטבעת חזרה שוב לסניף, הגענו כדי לקחת אותה ולסגור את הפרשה אבל... גם אחרי פעם שניה במעבדה רואים את השריטה בבירור!! הדובדבן שבקצפת היה היחס המזלזל של המוכרות בחנות, שניסו "לשכנע" אותי כי אין שם אף שריטה. מוכרת אחת הגדילה לעשות והביאה זכוכית מגדלת כדי להוכיח שאין שום שריטה, בשעה שאת השריטה ניתן לראות בעין! המוכרות אמרו לי כי בגלל שהטבעת הייתה בשימוש לפני שנשלחה לתיקון זאת אשמתי שהייתה שם שריטה.
הרגשתי שממש עושים ממני צחוק ומנסים לכסות על פשלות של המעבדה ולטפול את האשמה עלי במקום לשאת באחריות.
נאמר לי שאפשר לנסות לשלוח שוב למעבדה אך לא ברור אם יהיה אפשר לתקן את השריטה (שלטענתם, כזכור, לא קיימת). ביקשתי שינסו להתקשר למעבדה ולבדוק אם יש עוד משהו שאפשר לעשות, הן סרבו.
כרגע הטבעת אצלי, עם השריטה. טבעת חדשה שנשלחה שלמה וחזרה עם פגם.
יש לציין כי במהלך כל הזמן הזה לא שמעתי אפילו פעם אחת מאף מוכרת שטיפלה בי התנצלות על עוגמת הנפש שנגרמה לי.
אני יכולה להבין שתקלות עלולות להתרחש, אבל היחס המזלזל שקיבלתי מהמוכרות בפעמיים האחרונות שהגעתי לסניף פשוט מרתיח ולא הולם רשת מכובדת של תכשיטי יוקרה.
אני מוצאת לנכון להתלונן ולהביע את עגמת הנפש שנגרמה לי.
בכבוד רב
אירנה
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|