פרטי התלונה

תלונות ה.שטרן

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טבעת ששולמה בגינה מקדמה נמכרה למישהו אחר ללא כל הודעה נושא התלונה:
‏שבת ‏02 ‏ינואר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
נתב"ג סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב-2.1.10 קניתי טבעת בנתב"ג והזמנתי טבעת נוספת לחברה RECEIPT No. 04633, באמצעות תשלום מקדמה בסך 50$.
ההזמנה נעשתה על שם רעיה סטריז'בסקי שאמורה לטוס ב-14/7/10 ומאוד מעוניינת בטבעת זו.
עכשיו, שבועיים לפני הטיסה היא התקשרה לוודא שהטבעת אכן ממתינה לה ונמסר לה, כי היא נמכרה ואין להשיגה יותר, מכיוון שהיא שייכת לקולקציה ישנה מאוד. במיוחד בגלל העובדה הזו היא בקשה ממני להזמינה וידעה ששומרים לה על הטבעת עד להגעתה לנתב"ג.
איך רשת כה מכובדת יכולה להתנהג ככה ללקוחותיה?
למכור פריט שהוזמן מראש ללא הודעה כלשהיא ללקוחה שהזמינה!
מקווה מאוד שתימצא עוד טבעת כזו למרות שעוד ב-2/1/2010 הובהר לי, כי זו האחרונה במידה שהיא צריכה. לא ברור איך הטבעת חזרה לחלון הראווה לאחר ששולמה מקדמה עבורה ונרשם תאריך רכישתה.
עלבון סוג הנזק :
אספקה של הטבעת שהוזמנה פתרון נדרש :

ה.שטרן שירות לקוחות

, תגובה:
אאידה ברס, מנהלת המחלק שם ותפקיד:
אכן, נפלה טעות מצערת והמוכרת שכחה לשאול את גב' סטריז'בסקי אם היא עדיין מעוניינת בטבעת שהייתה שמורה עבורה במשך חצי שנה. אנו נמצאים בקשר ישיר עם גב' סטריז'בסקי והנושא נפתר לשביעות רצונה. תגובה:
הוזמנה טבעת חדשה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה