פרטי התלונה

תלונות ה.שטרן

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פרסום שקרי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
חברת ה. שטרן יצאה במבצע ליום האהבה 2005 לפיו אנשים מוזמנים לספר כיצד היתה הצעת הנישואים שלהם וההצעה המקורית ביותר תזכה בזוג טבעות נישואין.
הכל טוב ויפה והרעיון מושך קהל- אבל מה- מאז -נאדה, כלום, שום פרסום מי ניצח ואיזו הצעה היתה מקורית. החברה משכה קהל לאתר האינטרנט אבל כשהגיע זמנם לתת גם מעצמם- הם פשוט שותקים. ניסיתי ליצור קשר עם משרדי השיווק של הנהלה שטענו שהתוצאות עומדות להתפרסם, אך מאז עברו 3 חודשים וכלום חדש.
אני לא אקנה בחברה עם אמינות כזו תכשיטים! והייתי שמחה אם המועצה להגנת הצרכן או פשוט עיתונאי טוב היו פונים לחברה ומבררים מה תגובתם.
עוגמת נפש סוג הנזק :

ה.שטרן שירות לקוחות

, תגובה:
נטלי גורנלר - מנהלת את שם ותפקיד:
אנחנו פרסמנו את ההצעה הזוכה באתר האינטרנט שלנו www.hstern.co.il במשך שבוע ימים, מיד לאחר סיום הקמפיין. עשינו את זה בחלון פופ-אפ שנפתח עם הכניסה לאתר. לדעתי זו הסיבה שאולי פספסת. ייתכן שיש לך Firewall נגד חלונות פופ-אפ במחשב. אנו מצטערים על כך שלא היתה לך הזדמנות לראות את ההצעה הזוכה. אנחנו קבלנו הערות מאנשים נוספים על כך שלא יכלו לראות את התוצאה ולמדנו מזה לא לעשות שוב פרסום בשימוש חלונות פופ-אפ. תגובה:
בעתיד נמנע מלהשתמש בחלונות פופ-אפ. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה