פרטי התלונה

תלונות פירלס שיווק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נגן סרטים ששודרג ל- 80 ג'יגה נושא התלונה:
‏יום שני ‏19 ‏יוני ‏2006 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
בית יצחק ת.ד. 13 כתובת:
תיאור הבעיה:

בשימחה ובששון קניתי לבני חייל קרבי המגיע כל 3 שבועות הבייתה את הנגן היקר הזה שעלה לי למעלה מ1000 שקלים. דרך האינטרנט בוואלה /שופס.
הזמנתי אותו ב- 27.2 קבלתי אותו כעבור חודש לער. בני חזר כעבור שבועיים מהצבא ניסה להשתמש בו וראה שהוא לא מקליט את הסרט אלא רק חלק ממנו.
התקשרנו לפירלסוהתלוננו הם מבחיתם אמרו לנו שהם יחזרו טלפונית עברו עוד כמה ימים הם כמובן התקשרו ובקשו שניקח את המוצר לתיקון (מוצר חדש)
המוצר היה אצלם תקופה ארוכה וסוף סוף חזר השבוע מתיקון גם בני שיהיה בריא חזר השבוע מהצבא וניסה להשתמש במכשיר ושום אותה בעיה.
ניסה להתקשר מהצבא אך לשווא.
אני היום התקשרתי לחברה ודיברתי עם חוצפנית בשם שנהב כמובן אחרי שחיכיתי שעה ארוכה על הקו.
החוצפנית הזו אמרה לי שלא ניתן להזדכות על המוצר ושוב לשלוח אותו לבדיקת מעבדה.
אמרתי לה ורק השבואע הוא חזר זה הנוהל וזה המצב שלחי שוב מכתב למעבדה.
ורק שתבינו כל העיכוב מצידם.
היא כל כך צעקה עלי בטלפון שהחלטתי לנתק ולכתוב לאתר שלכם.
פניתי הים גם לבחור בשם אורן באתר וואלה שופס הוא מאודהתייחס לעיניין ברצינות עדיין לא קבלנו ממנו תשובה.
מה עושים?????
האם כך מזלזלים באנשים אחרי שמקבלים את הכסף?
טובה שלהבי
עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי כל הסכום ששולם פתרון נדרש :

פירלס שיווק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה